Skip to main content
Vraag

nieuwe boxers en slips nodig

• October 5, 2025
  • 7 reacties
  • 197 Bekeken

Hoi m’n moeder wil nieuwe boxers en slips voor me kopen en vroeg me waar ze nog rekening mee moest houden, ik heb gewoon nog dezelfde maat. 
Ik vind bij boxers wel fijn dat ze normaal om m’n billen zitten maar niet strak bij mn piemel en ballen zitten, ik heb het liefst dat het aan de voorkant wat losser zit en niet dat het daar afknelt. En zo ook bij slips. Weet iemand welk ‘merk’ of soort boxers en slips en waar ze die kan kopen. Alvast bedankt 

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

ik zou gewoon tegen je moeder zeggen dat je wilt dat de onderbroeken lekker zitten en niet zo strak van voren 😅. dan kan ze kijken naar boxers die een beetje losser zijn bij je piemel en ballen. merken zoals hema of h&m hebben vaak gewoon fijne boxers die goed zitten en niet duur zijn. je kan ook slips proberen, maar kies dan gewoon je maat die je nu hebt. het belangrijkste is dat ze zacht zijn en niet knellen.

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 6, 2025

Die van Calvin Klein zitten altijd wel goed maar wel duur 

Forum|alt.badge.img

Heyy aubien ik snap dit ik heb dit ook maar ik heb nu de fijnste ooit gevonden op de site on that ass en ander bij de zeeman heb je ook hele fijne

• October 22, 2025

Kun je ze niet samen met je moeder kopen?  Of zelf, met de afspraak  dat he niet decduurdere merken neemt?

Ik houd niet van strak, elastisch. Maar de ruimzittende  van katoen. Voorheen droeg ik de witte boxers. Ik ben nu overgestapt op de geruite boxers van de Hema en Zeeman. 

• October 23, 2025

Bedankt voor jullie reacties maar ik zit nog steeds met het probleem dat ik heel veel pijn heb in mn lichaam en even naar een winkel voor mij een hele opgave is.  Dure onderbroeken hoef ik niet maar mn moeder heeft wat gehaald bij de HEMA en h&m en die van h&m zitten fijn en lekker losjes aan de voorkant dus bedankt ​@Wolf 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Men mama koopt ze bij temu. 

Heb liever strak dan los 

Forum|alt.badge.img+1

ik houd jou juist van strak bij de ballen maar als je er niet van houdt moet je voor boxershorts gaan en geen boxer briefs. ik zou kijken bij calvin klein is wel wat aan de dure kant. of gewoon hema of h en m