Skip to main content
Vraag

Niet zindelijk, verdrietig en waarom is iedereen zo'n rare luier fan?

• December 2, 2025
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

Hallo, ik ben Anonymous Unknown en ik wil even wat delen.

Overal op het forum zie ik: "Ik heb een luier fetish waar kan ik luiers kopen" of "Ik vind masturberen met plas en poep fijn" of "Ik draag graag luiers wie kan me helpen" 

Ik vind dit erg frustrerend en stom, waarom zou je luiers willen dragen? Wees toch blij dat je ervanaf bent en ga jezelf niet incontinent maken 😮 Ik moet namelijk luiers en dat is voor lichamelijke redenen. Ik kan namelijk niet poepen op de wc waarom weet ik niet. Ik zit dan op de wc en heb niet eens het gevoel dat ik moet poepen. Ook heb ik heel vaak ongelukjes waarbij ik blijkbaar beetjes poep en dat niet eens doorheb. Maar ik wil absoluut niet meer overdag luiers aan want daar schaam ik me erg voor en bovendien zit dat vervelend. Dus alleen 's ochtends doe ik een luier aan om te poepen. 

Mijn moeder heeft me al vanalles beloofd zoals dat we taart gaan eten als het lukt en dat ik huisdieren mag. Maar het lukt niet, ik weet niet wat ik nog moet. Kan iemand mij helpen?

En waarom is iedereen hier dus ongeveer AB/TB/DL? Is dat niet super raar?

Groeten, Anonymous Unknown 

8 reacties

• December 2, 2025

Ik ben het helemaaal met je eens dat het voor jou erg irri en zeker ongemakkelijk is om een luier te moeten dragen. 

En inderdaad het hele forum hier zit zo te zien vol met lui die luiers als een fetish hebben en dat dus koppelen aan een seks gevoel. Ik heb daar in het verleden wel eens negatief over geweest hier (zonder resultaat) en ik blijf die luierfetish erg raar vinden, zeker als het dus als een lustobject gezien word terwijl andere mensen zoals jij het als een noodzakelijke verschrikking zien, voor medische lichamelijke reden. Het is alsof sommige bijvoorbeeld het gebrek van een blinde of dove willen “spelen” omdat dat hen opwindt, maar echte dove of blinde mensen kunnen dat volgens mij echt niet apprecieren. Ik denk dat het heel veel pijn doet als iemands “gebrek” als lustobject gezien wordt:  hoe kunnen kinderen van12-17 jaar hier een luier fetish aanbevelen en er vrolijk over praten en dan er niet bij nadenken dat als ze volwassen zijn wss geen partner kunnen vinden die daaarop zit te wachten, of dat ze denken met een luier aan gaan te werken als ze 30 zijn en nooit van die fetish afraken.

Dus ik wens je het allerbeste, ik kan je niet helpen met je luiernoodzaak, maar wel steunen tegen de luierfetish  

Je zou eens kunnen bellen met de Kindertelefoon dan hoef je die forum topics niet te lezen en kan je erover praten - of eens met een echte kinderpsycholoog of een dokter overleggen samen met je moeder ofzo 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

Ik weet wat je voelt ik heb ook luiers aan wegens mijn incontinentie  probleem  maar heb gelukkig hele fijne vriendinnen die me steunen met mijn probleem maar ik snap ook weinig van die mensen die het fijn vinden om luiers te dragen .

Maar ben je al wel eens naar de dokter er mee gegaan die kan je misschien verder helpen. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 2, 2025

@Anonymous Unknown  eindelijk eens een serieus topic hierover.  Inderdaad: als je als tiener nog luiers moet dragen lijkt me dat niet fijn - en nog veel minder sexy of opwindend.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Heyy ​@Anonymous Unknown ,

Ah dat lijkt me heel naar.. :((

Ik heb het zelf niet maar had wel een keer gehoord dat er klinieken voor zijn.. bijv dit: https://seyscentra.nl/zindelijkheid/ . Misschien kan dat je helpen, deze is tot 18 jaar❤  Volgens mij moet je dan wel eerst naar de huisarts gaan maar weet niet precies hoe dat zit🙃

Weet iig dat je echt niet de enige bent, anders zou die hele behandeling er ook niet zijn❤

Liefs🙂

• December 3, 2025

Dankjulliewel allemaal :)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 3, 2025

Hoi,

Wil nog even toevoegen dat ze in het ziekenhuis ook vaak een poli hebben voor zindelijkheid, bijv deze: https://www.cwz.nl/afdelingen/kinder-incontinentie-team/ .. 

Ik denk dat die kliniek die ik gisteren noemde vooral is voor als de behandeling in het ziekenhuis niet voldoende was, maar iig zal je voor een verwijzing altijd eerst naar de huisarts moeten. ❤

Hoop dat je er iets aan hebt🙃

• December 11, 2025

D

Cantalope nog dankje 

Ik kom vast terug 

• December 16, 2025

Ik wou nog effe zegegn bedankt Cantaloupe, Diana Nn15000 en gewoonikke

Ik ben trouwens dezelfde persoon die dit topic begon. Mijn ouders en ik zijn naar een dokter ofzo geweest. Ik doe het nog steeds elke ochtend in eenmluier en draagg nu ook af en toe overdag 1 als ik thuis ben. Maar ik kom er vanaflangzaam maar wel. 

Doei, 101