Niet weten wie mijn vader is en daardoor onzekerheid

  • 17 August 2018
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou ik weet niet wie men vader is mij moeder zegt dat het een donor is maar afgelopen tijd vind ik het steeds vervelender worden ik weer niks over hem dus ik weet ook niet ongeveer hoe lang ik word. Dat zorgt dat ik de heletijd denk aan hoe lang word ik en waar komt mij vader vandaan ik ben nu 1.69 centimeter mijn moeder is 1.79 vader weet ik nie wat denken jullie. Waar kan ik dat vragen

4 reacties

Heyo,
Je zou eens een gesprek met je moeder erover hebben, en om er helemaal zelf achter te komen weet ik niet precies hoe dat moet, misschien weet je dokter meer?

Ronald
Hey

Zoals @Ronald2001 zegt, kan je dit met je moeder bespreken. Misschien kan zij je meer info over hem geven. Ik weet niet of je vader een anonieme donor was, maar misschien kan je basisgegevens bemachtigen, bv. lengte of haarkleur.

Groetjes
Kenshin
Leuk dat je je account al hebt laten verwijderen...

Anyway, ten eerste is de kans redelijk groot dat het een anonieme donor is.
Daarnaast kan het zijn dat ,afhankelijk van jouw leeftijd, de gegevens verloren zijn gegaan.
Digitalisatie of gewoon het verwijderen van dergelijke archieven kunnen daarvoor zorgen.

Hoi 

als donorkind mezelf heb ik dit me ook vaak afgevraagd.

Ik heb ook altijd het gevoel dat niemand het snapt, iedereen kan zij of haar lange familiegeschiedenis (zelfs mijn familie) en ik niet (ik ken maar 1 van mijn biologische grootouders)

Ik durf er ook niet echt over te praten

Stel hij is een donor: Sinds 2005 is het in Nederland verboden om volledig anoniem te zijn dus het licht eraan of de donor uit het buitenland zou komen of dat het voor 2005 was (dan is het de keuze van de moeder). Op internet is hier nog wel wat informatie over te vinden voornamelijk op overheidssites 

 

Ik hoop dat dit helpt,

Morningstar:star:

 

Reageer