Niet kunnen slapen

  • 28 June 2015
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

k heb al paar jaar last van t feit dat k amper slaap. K heb soms dat k wel gwn slaap maar heel vaak dat k niet in slaap vak. Iemand tips? Btw k haat t donker dus r staat soms een licht aan in de gang.

groetjes mezelf

5 reacties

Hoihoi!

Vervelend, je hebt je slaap vast wel hard nodig. Weet je misschien hoe het komt dat je zo slecht slaapt?

Xxx!
Bij mij helpt muziek heel goed, en dan geen hardcore maar gewoon rustige muziek.
Ook een douche voordat je naar bed gaat en meer dan een uur geen tv of computer of telefoon.
Ook geen koffie of cola!
Op youtube heb je van heeft 59seconds goeie tips, zoals wakker proberen te blijven, en ze hebben ook de rustigste muziek ever ontworpen. Het is wel in het engels.

Leifs, Durf

Er zijn echt suuuper veel tips op internet. Neem daar eens een kijkje ;)

Reputatie 2
Badge +1

hee! 

ik heb geen idee hoe jouw slaapritme er uit ziet natuurlijk haha. zelf heb ik inmiddels al ruim 4 maanden slaapproblemen ook en inmiddels heb ik ook deze dingen die echt helpen: 

ademhalingsoefeningen, een verzwaringsdeken, je kamer zo donker mogelijk maken, min. 30 minuten voor het slapen je mobiel weg, pas naar bed gaan als je je moe voelt en wat voor mij helpt is schrijven :) even ontprikkelen, douchen, wandelen  oid kan ook helpen, maar even je hoofd leegmaken zodat deze niet aan de gang blijftt

 

succes!

Reageer