Hallo allemaal,
Ik heb al bijna mijn hele leven overgewicht, en ik kan er niet heel erg veel aan doen (ik heb een aantal lichamelijke probleempjes die het mij niet heel gemakkelijk maken om veel te kunnen bewegen, dus af te vallen. Het is niet dat ik gewoon een beetje dik ben, nee, ik heb echt overgewicht (bmi berekent en zo).
Al mijn hele leven heb ik het gevoel dat ik er niet bij hoor, dat ik een buitenstaander ben, dan mensen mij haten om hoe ik eruit zie. Jongens kijken mij na met een walgende blik, en ik hoor meisjes over me fluisteren als ik voorbij loop. Ik word nageroepen, met woorden die ik hier niet ga herhalen. Mijn vriendinnen doen maar alsof ze mij aardig vinden (ik hoor ze achter mijn rug om over me praten). Iedereen waarmee ik contact probeer te maken, draait gelijk zijn rug naar me om. Ik word niet geaccepteerd om wie ik ben, nu niet, nooit niet. Niemand vind mij aardig.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik voel mij al mijn hele leven ellendig, en als het zo doormoet weet ik niet meer wat ik met mijn leven aan moet (niet dat ik zelfmoord wil gaan plegen, nee, dat niet, nooit niet, dood eng, maar dan geef ik mijn hoop op, dat er ooit iemand van mij gaat houden, mij aardig gaat vinden.
Groetjes