Skip to main content

Hi iedereen,

lik was laatst ziek geworden en ik moest savonds van mijn ouders koorts meten en het was 36,6 ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ik 37,6 had want ze wilden niet geloven dat ik me echt niet lekker voelde..

de volgende ochtend bracht mijn stiefvader de thermometer omdat ik het nog een keer moest meten of het al minder zou zijn.. toen was het 36.4 

het was uiteindelijk niet slim maar goed ik ben ondertussen echt ziek geworden en moest vandaag bij papa weer koorts meten.. hier zag ik dat je de temperatuur die daarvoor is gemeten kon zien… 
mijn vraag is.. hoelang blijf je de vorige opgenomen graden zien ?

Hoi

Je ouders geloofden niet dat je je niet lekker voelde, waardoor je hebt gelogen over je temperatuur. Nu ben je bang dat er op de thermometer te zien zal zijn wat de vorig gemeten temperaturen zijn. 

Naar mijn vermoeden zullen je ouders niet snel kijken naar de vorig gemeten temperaturen. Voel je je er echter prettiger bij deze te wissen, zou je kunnen opzoeken hoe dat voor de thermometer die jij hebt kan. Op het doosje of een eventuele bijsluiter staat dat waarschijnlijk uitgelegd. Vind je het niet, zou je het merk van de thermometer online kunnen opzoeken, en daarvan de gebruiksaanwijzing. Als de temperaturen niet te wissen zijn, staat er vast vermeld hoe lang deze bewaard blijven. 

Gr. Kenshin

Je thermometer wist dat automatisch🌈

Reageer