Vraag

navelpiercing aantrekkelijk

  • 9 June 2020
  • 5 reacties
  • 440 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey! Vinden jongens / meisjes het aantrekkelijk of leuk als een meisje een navelpiercing heeft of vinden jullie dit een afknapper? Eerlijk antwoorden graag. Groetjezzz


5 reacties

Badge

Ik word er wel heel geil van

Hey , mij maakt het niet echt heel veel uit als ik iemand leuk vind. Maar zelf ben ik er geen fan van. Maar echt een afknapper vind ik niet . Licht ook aan watvoor een het is .

Groetjes gebruiker c 

Heyy

Ik heb er niet echt iets op tegen als het niet te groot is, zo’n simpele kleine piercing met zo’n bolletje vind ik helemaal prima, maar als het echt iets groot is vind ik het niet echt mooi. Weet niet of ik het een afknapper zou vinden, maar heb toch liever zonder piercing.

Groetjs

Hi ano.niem.l,

 

uhm, bij mij gaat het meer om de combi of ik iemand toch al soort van leuk vindt en dat die dan ergens een piercing heeft waardoor die nog leuker wordt ofzo.

 

Lekker vaag verhaal hè, ik geef een voorbeeld:

ik val op jongens en ben ook een jongen. Soms zie ik een jongen die ik leuk vind (gewoon door zijn uitstraling al) en stel ik zie hem later op het strand of in zijn zwembroek en hij heeft een navelpiercing, dan kan die combi echt wel heel leuk zijn en zelfs soort van geil. Hij moet dan wel een buikje hebben dat in het plaatje past haha, lekker strak dus, hoeft niet per se sixpack hoor.

 

Ik val niet echt op (veel) piercings, maar bij sommige staat een piercing gewoon goed. Ik houd zelf niet zo van tepelpiercings en overal in je gezicht piercings en die op plekken die weinig daglicht krijgen houd ik al helemaal niet. Een wenkbrauwpiercing vind ik heel soms wel nice bij een leuke jongen, maar daar ligt wel een beetje de grens qua piercings.

 

Zelf hebben twin en  ik van die oorknopjes, maar die hebben we niet altijd in. We hebben verschillende, maar het zijn niet echt hele opvallende (vinden wij dan toch).

 

Iedereen moet voor zichzelf weten wat ie draagt en waar, maar voor mij persoonlijk gaat het vooral om de combi van persoon en piercing.

Ik denk dat een heleboel jongens en misschien ook wel meisjes een navelpiercing bij een meisje heel cool vinden. Doe vooral wat jou goed voelt zou ik zeggen.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's

 

Heey! Vinden jongens / meisjes het aantrekkelijk of leuk als een meisje een navelpiercing heeft of vinden jullie dit een afknapper? Eerlijk antwoorden graag. Groetjezzz

Ik vind het zelf eigelijk niet echt mooi maar stel this een mooi meisje en ze blijkt en navelpiercing te hebben tja dan zij het zo maar liever niet

Greetz Jongen104 

Reageer