Skip to main content
Vraag

naturisme experience zonder dat me ouders het weten

• August 12, 2025
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey hey allemaal,

Heb een vraagje ik ben een jongen en ben 14,

ik wil graag naturist worden maar ben nog niet ready om het tegen mijn ouders te zeggen. Maar hoe kan ik nu al een beetje natusisme een beetje experience zonder dat like me ouders het weten en ja ik ben gewoon benieuwd hoe de sfeer is op bijv een naaktstrand etc is. Ja want het verste wat ik nu ben is naakt slapen ik wil gewoon naakt genieten van het leven, lekker zwemmen , lekker zonnen gewoon genieten maar ja dat eigelijk.

Als je me kan helpen zooo erg bedankt en sowiso bedankt voor naar mijn geyap te luisteren :)

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 12, 2025

Hey ​@Kaas1224, tof dat je nieuwsgierig bent naar naturisme! Omdat je 14 bent, is het wel belangrijk om het op een veilige manier te ontdekken. Naturisme gaat niet alleen om naakt zijn, maar om vrijheid voelen, respect voor jezelf en anderen, en lekker in de natuur zijn.

Veel naaktstranden en verenigingen hebben regels en vaak toestemming van ouders nodig, dus daar kun je nog even mee wachten. Maar je kunt thuis al een beetje die vrijheid voelen: naakt slapen (doe je al), in je kamer rondlopen zonder kleren, rustig chillen na het douchen, of gewoon lekker buiten genieten van zon en wind in zwemkleding.

Skip online praten met vreemden over naakt zijn, dat kan gevaarlijk zijn, ook als jij het onschuldig bedoelt. Zo ontdek je stap voor stap wat naturisme voor jou betekent, zonder dat je meteen risico’s neemt.

xx liefs Wolf 🐺

• August 13, 2025

@Kaas1224  zoals ​@Wolf  zegt. En je zal vast wel eens alleen thuis zijn dan kun je ook naakt door het hele huis. Ik ben naturistisch opgevoed en thuis ben ik altijd naakt. Je kunt naakt de tuin in gaan om lekker te zonnen. Ik weet niet waar je woont maar je kan eens op naaktstrandje.nl kijken waar je naakt kan zijn . En staan ook zwembaden op die site die eens in de week naaktdagen of een paar uur organiseren. Als je meer wil weten lees ik het graag. En als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders meer