nagels

  • 14 August 2019
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben een jongen en ik ben 15 jaar oud en ik zou graag nep nagels willen. Mijn ouders weten al dat ik homo ben en dat vinden ze allemaal goed enzo. Maar voor de rest weten ze bijjna niks over wat voor dingen ik wil. maar ik wil dus heel graag nep nagels, maar ik weet niet hoe ik dat ooit aan ze moet vragen of vertellen. weet iemand iets?

3 reacties

Heey hoi,
Ik denk dat je het gewoon moet vragen, tenzij er iets is wat je dus echt tegenhoud.
Als ze vragen waarom, leg je ze uit dat je het mooi vindt (en andere redenen als je die hebt)
Als ze ja zeggen weet je het meteen maar als ze nee zeggen weet je het ook, klinkt hard maar het is zo.
Ze gaan je vast niet gek aankijken aangezien het iets is wat jij gewoon graag wil. (al ken ik jouw ouders natuurlijk niet)

Ik zelf ben een meisje van 14 en ik wilde dus echt al heel lang mijn haar kort, maar ik was net zoals jij van hoe moet ik dit gaan vragen? Aangezien mijn moeder altijd zegt dat ze kort haar niet mooi vindt bij meisjes. Ik heb het gewoon gevraagd en het mocht! Ik liep gewoon naar mijn ouders toe en vroeg het.
(nou is nagels en haar iets anders maar ik dacht ik zet het er gewoon bij)

Ik heb nog wel een aantal vragen voor jou,
Wil je nep nagels die je er opplakt of echt door een salon?
Want als je dus echt door een salon het laat doen moet je er rekening mee houden dat het om de zoveel tijd moet worden bijgewerkt.

Groetjes van mij
Dank je wel!
Haha ja ik heb alles al onderzocht over welke nagels ik wil en waar en hoe, maar bedankt voor het meedenken😉
Badge +1
gewoon vragen! Nepnagels zijn echt super mooi en ik vind t echt tof dat je ze wil dragen! Maar mijn vraag is, waarom moet je het eigenlijk aan ze vragen? het zijn maar nagels toch? Want bedoel je die opplak nagels van de kruidvat of de claires of bedoel je naar een echte nagelsalon gaan? In ieder geval, gewoon vragen! laat ons weten wat het antwoord is!

groetjes, ikwillieveranoniemzijn xx

Reageer