Skip to main content

Naast de WC geplast...

• October 31, 2025
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Oké... Ik schaam me hier echt gigantisch voor dat ik dit ga plaatsen 😶‍🌫️

Net moest ik plassen. Best nodig. Geen idee waarom, heb niet meer gedronken dan normaal.

Ik was eerst mezelf nog even aan het bestuderen xD En ik moest dus nodiger dan ik dacht. Dus ik heb eigenlijk naast de wc geplast. Best veel. Oké. Dat is dus absoluut niet iets wat je graag tegen iemand zegt. Dus ik pakte heeeeel veel wc papier en ging de grond en wc bril drogen. Ik denk wel dat er vage vegen op de grond zitten. Ik heb dat wc papier in de vuilnisbak gegooid, onze wc kan het niet aan dat allemaal door te spoelen. (Zwakke wc, gaat geloof ik omhoog door een buis ofzo en vaak blijft papier gewoon liggen)

Toen heb ik heeeeel goed mijn handen gewassen.. 

Maar toch... ja…

Liefs, xxx 

6 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 31, 2025

Hey niet schamen.  Heb je daar een knijpfles met bijvoorbeeld glassex of allesreiniger in de buurt? Spray dat er even op, weer droog vegen met keukenpapier. Klaar en dan is het ook weer echt schoon 😉

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Ah dat kan iedereen gebeuren toch? Niks om voor te schamen… indd gewoon even schoonmaken en niks aan de hand.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 3, 2025

Heee schaam je daar niet voor! Ik heb het ook weleens gehad maar dan op een andere manier. Dat was de eerst keer dat met penis net iets te groot was om zittend te plassen zonder me penis iets naar beneden te duwen ( hij was toen niet stijf en ook net niet geweest) maar ik wist niet dat hij net iets te groot was dus ik plaste soortvan tussen de Wc bril door🙈 heb daarna natuurlijk alles schoongemaakt 😏

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

Ja gewoon schoon maken. 

Het kan gebeuren dus zeker niet schuldig over voelen .

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Schaam je niet hiervoor kan gebeuren als je idd maar netjes hebt schoongemaakt en achtergelaten. Ik heb net precies hetzelfde meegemaakt als ​@I.e.m.a.n.d. dus voel niet alsof je de enigste bent waar zoiets bij is gebeurd 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Hey iedereen! ​@Tover01 nee ik heb geen allesreiniger maar wel schoonmaakdoekjes, ik denk dat dat ook wel kan..?

@I.e.m.a.n.d. ja uhhh... Ik plaste dus ook niet naast de wc maar ook tussen de wc bril door🫣 Ik zat denk ik ook iets te ver naar voren... 😶 

Ik kan alleen geen moment vinden om de badkamer te poetsen want ik ben nooit alleen thuis 😑 Donderdag is mijn vader er en die let nergens op dus dan kan ik het misschien wel schoonmaken.

Allemaal bedankt voor jullie reacties!! 🙂

Liefs xxx Yusa 😘