Naar buiten gaan met een rotgevoel

  • 27 April 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Soms als mijn moeder zegt “zullen we winkelen?” zeg ik altijd ja.

Ik vind de autorit naar de winkels interessanter dan de winkels zelf, weet niet wat het is…

Ik vind het leuk om gewoon te rijden, maar mijn moeder zegt ook zo van: “ja mijn auto rijdt niet op water”. 

Soms denk ik dat ik eens een keertje moet gaan wandelen, maar ik ben bang om alleen te gaan. 

Ik ben weleens diep in de nacht bij mijn vader wezen wandelen met zijn toestemming en ik vond het eng want soms waren er groepjes van rare schreeuwende dronken mensen die op een plek zitten.

Ik wil wel bewegen, maar als ik het doe dan voel ik me geonmotiveerd.

Kan iemand misschien advies delen hiervoor?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen maar inderdaad, gewoon hele stukken 'zinloos' fietsen, lopen of rijden is heerlijk! Zonder plan, route of tijdslimieten. Ik doe dat ook wel eens op zondag en ook in mn bootje zeil ik hele stukken lekker ongepland.  Het is goed voor me en geeft rust. Maar je zou het graag met anderen doen begrijp ik. Ikzelf doe dat via scouting, en dat bevalt mij super goed. Maar er zijn ook wandelclubs, en bijvoorbeeld de IVN en Nivon doen ook dit soort dingen,ook voor onze leeftijd. Je kunt vast iets vinden! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer