Vraag

Naar anderen kijken

  • 26 March 2022
  • 59 reacties
  • 1162 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Kijk jij begrijpt min @Sjammetje  * mij 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi! Ik vind je niet raar! Heb ik ook hoor. Ik vind het nu heel leuk om naar andere mensen (vooral onze leeftijd) te kijken!  Ik vind jongens mooi met korte broek en meisjes ook! En rokjes en hemdjes zijn ook heel leuk om te zien. Ik zou best eens een jongen in rokje willen zien zoals @Tartan13  doet! Zo cool en stoer! Ja tuurlijk kijk ik dan wel naar de benen, beetje slanke maar gespierde benen vind ik mooi. En ik vind ook als mensen uit het water komen dat glimt mooi op de huid indd! Dat is leuk in het zwembad of bij de zwemplas hihi! 

Maiskoilfje xxx 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

 

ik las neet mijn reactie terug van vorig jaar april:

 

…..

 

…. zwembad en strand kun je mooi mensen kijken ;) …... Ik houd van kleurtjes en als mensen dan hun haren ook nat hebben kijk je wel extra

ja zeker, zelf houd ik ervan om naar 'natte jongens’ te kijken, als ze dus net uit de zee komen, haren nat en hun buikje/borst en alles 'glimmen’ in de zon 😊 en als ze weer bruin worden door de zon

Ik vind jongens sws altijd wel interessant om naar te kijken, het liefst zonder t-shirtje en in een kort broekje of zwembroek

😋

 

Twee weken terug ofzo, toen het lekker zonnig was, heb ik me laten overhalen om in de zee te springen in m'n Speedo…ja, ik had een zonnesteek, denk ik

Achteraf best dom, want het water was echt koud, ja zo koud 👌 haha

ik ben geen spat veranderd en ben er dit jaar weer ingetrapt en heb me opnieuw uit laten dagen. Dit keer waren er alleen vrienden bij en ben ik er bloot in gesprongen, terwijl het zelfs eventjes sneeuwde….

ik voelde en zag eruit als een sneeuwpop, alleen dan met een heel klein 🥕 en ik heb het niet over mijn neus⛄😉 

 

Ik had best veel bekijks en het heeft me een leuk filmpje opgeleverd. Op het laatst stond ik wel een beetje te trillen, zo met mijn armen gebogen en handen in elkaar voor mijn borst (zie je het voor je)

tsja, ook daar is een filmpje van en ik had mijn handen of iig eentje beter ergens anders kunnen houden dan voor mijn borst

 

Toen ben ik toch maar snel naar huis gelopen (200 meter ofzo op mijn blote voeten...lekker slim, maar ik wilde m'n schoenen niet vies maken) om even lekker warm te douchen.

dat heb ik dus maar niet gedaan dit jaar, wel ff helemaal nat zo in mijn broek en hoodie gekropen en snel naar huis gerend om daar te ontdooien, zodat alles weer een normale lengte kreeg...er waren momenten dat ik dacht dat het niet meer goed ging komen, het voelde ook meer aan als iets dat uit de diepvries kwam, dan als iets dat aan mijn lijf vast zat

 

Kan niet wachten totdat ik hele dagen weer op het strand kan rond hangen 😎 😋

oh ja, heerlijk dat het weer kan en ik kijk mijn ogen uit, maar misschien moet ik toch eens stoppen met in het water te springen als het onder de 12 graden is…..

 

Verder ben ik het wel eens met mijn vorige reactie 🙂

 

Met lekker weer komen de jongens weer naar buiten en hebben ze minder kleren aan dan in de winter en daar word ik wel vrolijk van……

hmm natte jongens, met van die waterdruppels op hun buikjes, armen en benen 😂

Wat kan het leven toch mooi zijn 🤗😋

What else do you need?

 

Ik ga zo nog maar even een rondje strand doen, maar eerst even naar een crematie, first things first….

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik dacht gisteren aan dit topic XD. Ten eerste zie ik hier allemaal lieverds die we best wel missen!  En OT: gisteren was ik een beetje vervelend tijdens gym en moest ik voor straf 10 minuutjes staan afkoelen in het halletje, de entree.  Fietsen er opeens 4  meisjes langs, en 1 ziet mij staan, ze stoppen, kijken een tijdje en “gooien”  toen alle 4 handkusjes naar mij en daarna een 💪🏻 en 👍🏻, zovan hou vol (denk ik) en daarna fietsten ze lachend weer door haha. Ik ken ze niet eens maar dit was echt een staaltje “naar anderen kijken” want ze zeiden niks ( en ik natuurlijk ook niet) en het was puur non verbaal en best leuk want naast een stukje gêne vrolijkte  het me wel op 😊.

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groetjes Kim (de Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Kim_12345  ik ben het hier niet mee eens. Hoe ga ik off topic? Het gaat toch over het onderwerp naar anderen kijken waar ik een voorbeeld van geef? Normaal gesproken ga ik nooit ergens tegen in maar dit vind ik niet juist, sorry.  Volgens mij geef ik gewoon een voorbeeld van hoe die meisjes en ik naar elkaar keken.  Nouja ik zal het wel verkeerd zien.  Dan had ik het in "recente gelukkige momenten" moeten plaatsen. 

Groetjes Tartan

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Tartan14 , 

 

Wat goed dat je dit op deze manier met mij communiceert. Nu je het zo uitlegt, vind ik dat je gelijk hebt en het wel in het topic past. Excuses vanaf mijn kant. 

Veel plezier nog op  het forum! 

 

Groetjes Kim (de Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

 @Kim_12345  super, zeer sportief van u! Dankuwel! 

Reputatie 7
Badge +11

Haha wat lief @Tartan14 ! Ik denk dat die meisjes jou gewoon leuk en stoer vonden om te zien 😉 zo sporty gekleed ⛹️.  Ik heb ook nog wel een voorbeeld. Mijn bestie had laatst een mooie haarband in en er stonden allemaal figuurtjes op van dieren en plantjes en zonnetjes. En ik zat daar helemaal naar te staren 🤩en na een poosje vroeg de lerares of ik de haarband al uit mijn hoofd had geleerd 🤭 ik had het helemaal niet door dat ik zo zat te koekeloeren xd. Meisje lachen en de rest en  lerares ook 🫣 het was gelukkig heel onschuldig allemaal;) 

Liefs, Tover xxx

 

Reageer