Vraag

naakte lichaam laten zien

  • 13 March 2020
  • 23 reacties
  • 6307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik heb een vraag (vooral voor meiden). ik ben zelf ook een meisje (van 16) maar ik heb de laatste tijd gewoon echt het gevoel alsof ik constant mijn blote lichaam wil laten zien. Of het nou via naaktfoto’s is of gewoon in het openbaar. Ik zat er aan te denken om dit daadwerkelijk ook te doen.

Is dit een slim idee en hebben jullie dit gevoel ook wel eens gehad?

 

 


23 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hé, dat gevoel heb ik vaak ja, en ik doe dat ook. Op het strand, camping, thuis

Reputatie 3
Badge +2

ik ben camden, ik heb dat gevoel namenlijk best vaak, maar toch is he het beste om het niet te doen je gaat er spijt van krijgen

Hé, dat gevoel heb ik vaak ja, en ik doe dat ook. Op het strand, camping, thuis

doe je het dan stiekem of gewoon voluit? ik zat zelf namelijk aan het bos te denken of een speeltuintje waar het minder druk is

Er zijn tiener sites waar minderjarige op zitten en ik toon wel eens mijn tieten omdat het leuk is om te lezen van mooie tieten, lekker ding & meisjes zeggen ook wel eens mooi meisje wil je mijne zien wat leuk is omdat je dan kan vergelijken. Ook fijn is je kontje laten zien want velen zijn dan van wow mooi kontje en het gevoel dat ze meer willen en je hen kan uitdagen is zeer fijn + ik heb geen spijt want hoeveel meiden verdienen hopen geld met hun vagina te tonen, tieten gratis en het poesje kost wat maar dat gaat enkel als je 18 bent maar tieten vind ik persoonlijk niet echt seksueel omdat mannen lopen in bloot bovenlijf en het is normaal enkel bij meiden zijn het verschillende groten maar het is ons geslachtsdeel dat opwindend is

Reputatie 5
Badge +5

doe je het dan stiekem of gewoon voluit? ik zat zelf namelijk aan het bos te denken of een speeltuintje waar het minder druk is

Gewoon voluit ook m’n broertje doet het, thuis kunnen we door de hele tuin rennen en doen. Strand is wel een naaktstrand en camping een naaktcamping. En slapen ook naakt

Reputatie 5
Badge +5

ik ben camden, ik heb dat gevoel namenlijk best vaak, maar toch is he het beste om het niet te doen je gaat er spijt van krijgen

Waarom zou je er spijt van krijgen?

Badge

Er zijn tiener sites waar minderjarige op zitten en ik toon wel eens mijn tieten omdat het leuk is om te lezen van mooie tieten, lekker ding & meisjes zeggen ook wel eens mooi meisje wil je mijne zien wat leuk is omdat je dan kan vergelijken. Ook fijn is je kontje laten zien want velen zijn dan van wow mooi kontje en het gevoel dat ze meer willen en je hen kan uitdagen is zeer fijn + ik heb geen spijt want hoeveel meiden verdienen hopen geld met hun vagina te tonen, tieten gratis en het poesje kost wat maar dat gaat enkel als je 18 bent maar tieten vind ik persoonlijk niet echt seksueel omdat mannen lopen in bloot bovenlijf en het is normaal enkel bij meiden zijn het verschillende groten maar het is ons geslachtsdeel dat opwindend is

Taylor hoe heten die websites? Zou het namelijk erg fijn vinden

Reputatie 2
Badge +1

Why hz Wil je het uberhaupt doen. Ach doe wat je Wil.. 

Wil Je met mij nudes delen?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens uit te wisselen op het forum van De Kindertelefoon.

Zie forumregel 7.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Ik heb dit soms ook. In de kleedkamer op school wil ik dit dan doen maar niemand anders doet het dus dan hou ik mij in. Soms zou ik ook wel nudes willen sturen (/krijgen) maar ik weet dat dat fout kan aflopen.

Reputatie 3
Badge +3

Hey wat je zegt heb ik ook ik heb dan de neiging om gewoon schijt te hebben en dan wil ik het liefste gewoon de hele tijd naakt lopen alleen mn ouders willen helaas niet naar naakt strand of een naakte camping😭 maar k wel want t lijkt me gwoon chil om ff geen kleidng aan te hoeven want ik voel zeg maar gevangen in mijn kleidng

Hey wat je zegt heb ik ook ik heb dan de neiging om gewoon schijt te hebben en dan wil ik het liefste gewoon de hele tijd naakt lopen alleen mn ouders willen helaas niet naar naakt strand of een naakte camping😭 maar k wel want t lijkt me gwoon chil om ff geen kleidng aan te hoeven want ik voel zeg maar gevangen in mijn kleidng

Er zijn ook een soort van gedeelde stranden. De helft is normaal strand, de andere helft is naaktstrand. 

Je ouders kunnen dan naar het strand en jij naar het naaktstrand.

Een voorbeeld van zo'n strand is het engelenmeer in engelen.

Reputatie 3
Badge +3

Er zijn ook een soort van gedeelde stranden. De helft is normaal strand, de andere helft is naaktstrand. 

Je ouders kunnen dan naar het strand en jij naar het naaktstrand.

Een voorbeeld van zo'n strand is het engelenmeer in engelen.

Thx alleen ik denk niet dat mn iuders willen dat ik dan daar in mn eentje ben en mn ouderd op de andere helft

Thx alleen ik denk niet dat mn iuders willen dat ik dan daar in mn eentje ben en mn ouderd op de andere helft

Ohh, dan zou ik het niet weten verder. 

Trouwens, je kan ook gewoon een keer zelf naar een naaktstand gaan zond dat je ouders het weten. En als je ouders vragen waar je was dan zeg je dat je een eindje ging fietsen. Maar dsn ga je dus eigenlijk naar het strand

 

Badge +1

-onnodige qoute verwijderd-

Niet doen ga zeker eerst naar een nudistenplek of vertel je ouders (kan moeilijk zijn)

Reputatie 3
Badge +4

Niet op het internet dat is gevaarlijk, foto’s en video’s kan misbruikt worden tegen je wil in dat is niet fijn.

Maar in huiselijke kring vindt ik het wel lekker om mij naakt te laten zien aan mijn beide moeders.

En vindt het ook fijn om mijn moeders naakt te zien.

Soms als ik alleen thuis ben en weet dat er een van mijn moeders zo thuis komt, leg ik een briefje op de keuken tafel met de mede deling ik zit net in bad kom er gezellig bij of fataals ik thuis kom en er 1 van mijn moeders in bad zit ga ik er ook gezellig bij in zitten.

Wij slapen met z’n 3en in een groot bed, en slapen in de zomer volledig naakt, we hebben geen vaste plek in bed dus de ene keer slaap ik op een zij kant, de andere keer slaap ik in het midden, en in de zomer vindt ik het dan erg fijn om naakt in het midden te slapen zo dat mijn beide moeders mij tegelijk naakt kan bekijken, dat vindt ik een beetje plagen en stout zijn , ben nog minderjarig dus sex met zijn 3en mag nog niet, en vinden het stout zijn plagerig met de gedachte wacht maar tot ik meerder jarig ben en wij fijn met elkaar kunnen spelen ( sexen )

Reputatie 1
Badge +1

Ik laat mezelf ook graag naakt zien.

Thuis loop ik naakt als ik alleen thuis ben door het hele huis en ook in de tuin.

Mijn buurmeisjes van 16 en 17 weten dat en vinden dat leuk om te zien.

Ze kunnen mijn slaapkamer inkijken vanuit hun huis.

En als ik naakt in de tuin lig kijken ze door de schutting heen.

Ook laten ze hun vriendinnen naar me kijken 

Ik zou je naakte lichaam zo veel mogelijk verborgen houden aangezien de kans groot is dat je er spijt van gaat krijgen.

Tenzij je dit graag zelf wil.

En dat idee over een website met andere meiden en dan je borsten/billen laten zien:

Dat zou ik maar op eigen risico doen als ik jou was.

Je weet nooit wat voor soort mensen er op die website zitten en die kunnen zomaar foto´s van je borsten en billen maken en die doorsturen.

Liefs,

AjaxFan2021

Heey, ik meisje van 17  doe dat al een paar jaar, ik weet het dat het raar klinkt, maar ik vind het super opwindend om op t naaktstrand rond te lopen en dan expres in mn blootje dicht langs mensen te lopen zodat ze mijn vagina wel moeten zien. Of langs een groepje studenten die dan even niet weten waar te kijken hihi! Ik vind het raar maar waar mega opwindend als ik mensen hardop over mn harige vagina hoor praten. Ik weet t , ik ben raar, maar het gevoel dat jongens en mannen echt verbaasd zijn dat er een meisje alleen over t strand loopt en express dr kut met heel veel schaamhaar laat zien. Ja ik word heus wel eens kwaad toegesproken of ik gek ben of zo??Hun kinderen!!Dan zeg ik dat mn bos schaamhaar puur natuur is, en ik gewoon rustig rondloop. Wen er maar aan! Een naaktstrand, en dan is mn schaamhaar taboe?? Gewoon de eerste keer door de schaamte heen, echt het is na een paar keer alleen maar zwaar opwinend!! Durf, en succes!!

Badge

Ik ben zelf een jongen. 

Het gevoel dat ik mijn naakte lichaam wil laten zien heb ik ook. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Nee geen slim idee ik ben ook heel vaak naakt maar wel waar het kan en mag

Badge

Ik zou wel je nudes willen maar mogen geen contact gegevens uitdelen dus ja😂

 

Reageer