Vraag

Naaktdouchen na gym

  • 2 March 2020
  • 7 reacties
  • 5388 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik ben een jongen van 15. Sinds vorige week zijn er nieuwe regels op school, omdat er mensen zijn die over de 1e klasser klagen dat ze zweten, nu moeten we (3e klassers) ook douchen na gym. Enig nadeel is dat dit gemengde douches zijn, en ik 1 van de enige jongens ben in mijn klas. ik zit met 2 anderen in de klas. Van de week was de eerste keer dat dit moest, en het moet verplicht naakt. Om je goed te wassen, 1 van de andere jongens was geblesseerd, en de andere ziek. Ik was als enige jongen naakt tussen de 12 meisjes. Alle meisjes stonden rechts, en ik stond links..Ik kreeg een stijve piemel, en hoorde de meisjes giegelen en naar mij wijzen. Ze praatten wel met mij, en maakten grapjes over elkaar naakt zien en mijn piemel, we zijn ook nog best dicht op elkaar gestaan, en hun hebben mijn buik en rug ingezeept, en ik ook bij enkele meisjes..En het was best spannend en leuk

 

Nu is er nog iets anders aan de hand, 1 meisje had een telefoon bij zich (stil verlegen meisje met een bril), met muziek erop. En er is een filmpje van mij gemaakt, en meerdere foto’s. Hier kwam ik alleen achter door screenshots van haar beste vriendin..Dat meisje heeft het alleen dus naar haar beste vriendin gestuurd, met tekst erbij waarvan ik vermoed dat ze verliefd op mij is..Ik vond het best spannend en een compliment..Ik wil nu de volgende keer tijdens het douchen misschien wat meer bij haar staan, en haar misschien wat aanraken. Alleen ben ik bang voor de reacties van anderen, omdat we dan voor het oog van iedereen uit de klas elkaar aanraken..

 

Irmand al een zo iets meegemaakt?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Weet niet of ik dit moet geloven, het gemengd douche!

Reputatie 5
Badge +5

En het andere wat gebeurt is

Mmmm het kan niet zo zijn dat er gemengde douches bij jullie op school zijn. Als dat wel zo is kan je een klacht naar het bestuur sturen en dan moeten ze hier werk van gaan maken, want dit kan natuurlijk niet.

Hoi

 

Een school voor tieners hoort voor gescheiden douches te zorgen. Dat jullie gedwongen worden gemengd te douchen, is niet ok. Dien zoals lizaadje voorstelde gerust een klacht in, of bespreek dit met je gymdocent en ouders. 

 

Ik raad je aan om op school aan te geven dat er een filmpje van je werd gemaakt. Dit is namelijk helemaal niet ok. Zo’n filmpje kan snel de ronde doen, waardoor jij in allerlei nare situaties zou kunnen komen. Meld dit gerust bij je mentor. 

 

Zolang er geen oplossing is voor het douchen, stel ik voor dat jij voor of na de meisjes doucht. Samen met hen douchen lijkt me niet aan te raden. 

 

Gr. Kenshin

Ik zou een keer met haar afspreken en samen onder de douche gaan als je da wilt. Want je klasgenoten zullen hier inderdaad opmerkingen over maken. Vooralals je 1 van de enige jongens uit je klas bent. Als je het naakt douchen bij meisjes niet oke vind kun je ook niet douchen. Ze kunnen je dit niet verplichten. En van dat filmpje: als je het erg vind zou ik naar de mentor gaan of desnoods aangifte doen. 

Ik ben trouwens en jongen van 13 en moext vroegerook naakt douchen. Was alleen wel jongen en meisjes appart.

Reputatie 5
Badge +5

En het andere wat gebeurt is

En een telefoon onder de douche 🤔🤔

Kan, nieuwere telefoons zijn waterdicht

Reageer