Skip to main content

naakt strand

• July 31, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik ben bijna  16 en ga graag naar een naaktstrand maar wil graag is met iemand en als ik het aan me vriendin vroeg maakte ze het uit omdat ze me heel gek vond dat ik naakt wil zijn 

kunnen jullie me helpen met deze vragen 

1. hoe oud 
  2. jongen of meisje 
  3. durf jij naar een naaktstrand ?
  4. ga je dan met iemand of allen 
  5. waar kleed jij je dan om 
  6.  en als je met iemand  gaat ga je dan met iemand  van je familie of vrienden of vriendinnen 
  7. hoe vraag je zo iemand mee  ??
  8. zijn er meer tieners of meer oude mensen 
  9. Vraag verwijderd ivm herkenbaartheid
  10. en loop je dan ook op blotte  voeten of slippers ?

ik wil graag is regelen dat er allen maar een strand vol is met tieners die naakt zijn hoe kan je zo iets regelen als dat mocht zonder vergunningen en alles 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 31, 2026
  1. hoe oud. 12
  2. jongen of meisje. ik heb een piemel dus ik ben een jongen
  3. durf jij naar een naaktstrand ? ja waarom niet
  4. ga je dan met iemand of allen. ben er niet geweest
  5. waar kleed jij je dan om. als ik er zou zijn gewoon op het strand want je moet toch bloot.
  6.  en als je met iemand  gaat ga je dan met iemand  van je familie of vrienden of vriendinnen. maakt mij niet uit wie ermee zou gaan
  7. hoe vraag je zo iemand mee  ?? ze vinden een naakt strand maar gek ze zij denk ik allemaal bang om bloot te gaan
  8. zijn er meer tieners of meer oude mensen. ik denk meer oude mensen dan jonge mensen want jonge mensen durven niet zo snel meer bloot te gaan
  9. Vraag verwijderd ivm herkenbaartheid
  10. en loop je dan ook op blotte  voeten of slippers ? ik zou helemaal in mij blote piemel en billen lopen zonder iets aan te hebben

denk niet dat er veel jongeren bloot durven zeker niet van onze leeftijd. maar als je dat zou kunnen regelen dan zou ik wel bloot willen gaan, maar pas op het strand.