Skip to main content

naakt slapen

• September 27, 2025
  • 14 reacties
  • 731 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey allemaal, slapen jullie naakt?

Ik slaap zelf niet naakt, maar wil dit wel graag. Ik ben alleen bang dat iemand me ziet, omdat mn ouders me soms wakker maken of nog even komen kijken. Iemand tips?

14 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Nee ik slaap niet naakt.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 27, 2025

Ik slaap niet naakt maar meestal alleen een boxer, aleen een pyjama als het echt heel koud is.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 27, 2025

Hoi, Ik doe het in de zomer ook wel eens. Ik vind het lekker luchtig als het heel warm weer is buiten

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 28, 2025

Nee ik slaap niet naakt vind het niet fijn maar heb geen bh aan die is wel uit 

• September 28, 2025

Ik slaap altijd naakt. Je kunt ook tegen je ouders zeggen dat je niet meer wil dat ze zomaar binnenkomen 

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 28, 2025

Maken ze er dan een probleem van als je naakt slaapt? Ga in gesprek met hun zou ik zeggen. Je kan altijd aangeven bij hun dat je liever naakt slaapt en dat zij tussentijds niet meer komen checken 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hi,

Ik heb zelf wel eens naakt geslapen en vindt het heerlijk!!! Nu doe ik het niet meer omdat het best koud is in mijn kamer. Over dat je ouders gaan kijken moet je niet zo heel bang zijn. Ben je dat wel dan zou je ook in je lakenzak gaan liggen en wordt het lastiger om hem open te doen. Succes en laat weten of het lukt en hoe het was!!!

Gr. Ikweetgeennaampje123 

• October 3, 2025

@Paardenfan123  ik weet niet wat je normaal aan hebt in bed maar je kan misschien je topje boven je borsten doen en je broekje aan de voor- en achterkant onder je billen doen. Het is maar een idee 

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

@Paardenfan123 Ik slaap nooit naakt en wil het ook niet, dat is toch koud!

Gewoon lekker een pyjama en onder de wol

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 7, 2025

Ja ik slaap naakt .

Mijn ouders wet het.

Maar mijn vak naakt dus ik niet erg 

• October 11, 2025

@Paardenfan123  en??? Al geprobeerd om naakt te slapen?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 14, 2025

--onnodige quote verwijderd--

Hey 

Ik slaap in string of boxer van broer dat weten ze ook van mij en als wat kouder is dan een slaapjurkje of ik slaap bij  iemand of bij ons dan doe ik ook aan ik zal gewoon met ouders over praten die van mij vinden prima 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Ik slaap nooit naakt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

Je kan tegen je ouders dit vertellen is niks mis mee of je kan zeggen als je het nog een beetje eng vind ik wil ook een beetje privacy en kunnen jullie eerst aankloppen als ik lig te slapen ik heb dit ook aangegeven