Vraag

Naakt slapen

  • 13 December 2017
  • 12 reacties
  • 3190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Even een korte vraag die in mijn gedachten voorbij kwam: Ben ik de enigste die soms naakt slaapt of doen sommige jongens of meisjes(kan ook zonder bh) dat ook?

Bedankt voor het antwoorden!

~Juso

12 reacties

Hi Juso,

nee hoor je bent niet de enigste. Mijn twin en ik slapen altijd lekker in ons blootje. Alleen als het heel erg koud is, in een tent ofzo, hebben we wel eens een t-shirt aan.
Ons jongere broertje slaap ook bloot, onze oudere broer alleen in z'n boxer en onze zus in zo'n soort van lang t-shirt tot op d'r bovenbenen en dan zonder bh en zonder slipje. Onze pleegbroer volgens mij alleen in zijn boxer.

Soms als er een jongen bij ons blijft slapen, als in gewoon logeren, doen we soms wel eens een boxer aan, maar alleen als die jongen dat liever heeft, anders ook gewoon bloot. We gaan ook naar het naaktstrand en naturistencamping sinds we klein zijn. Maar sinds we een vakantiehuis hebben niet meer naar naturistencamping.

Ik vind zonder kleren gewoon lekker voelen, maar heb overdag wel gewoon kleren aan hoor 🙂, behalve als we in de zomer in de zon in de tuin zitten ofzo, snappie 🆒

Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt. Nu weet je het al van 5 jongens en één meisje :D
Nu de rest van de forumleden nog.

Groetjes,
M&M's
Bedankt voor het antwoorden! Hier heb ik zeker wat aan ?
Graag gedaan.
Btw onze oudere broer slaap in de zomer ook wel vaak bloot, was ik vergeten erbij te zetten 🙂, in de winter met boxer kweenie waarom precies, ga ik wel ff voor je vragen haha

Mijn vriendje slaap ook bloot als we bij elkaar zijn, maar als die alleen is heeft ie een pyjama aan zonder onderbroek. Ik vind hem wel cute in een pyjama
Ja ik doe dat ook
Ja, ik slaap ook graag naakt.
Mijn piemel is nogal groot en dat is lekkerder als ie niet door een broekje bekneld raakt! Merk ik.
Soms vind ik het wel geil om met een gymbroek aan te slapen of een tights.
Maar dat is heel soms.
Ja ik slaap erg vaak naakt in de zomer. Eigenlijk altijd. Alleen in de winter, omdat ik het dan snel te koud vind of als ik buitenshuis ben niet, omdat ik dat niet zo fris vind in een bed waar meer mensen in slapen.
Ik slaap meestal naakt ook als vrienden komen omdat zij het ook doen en met mijn vriendin ook maar altijd als mijn ouder sochtens ontbijt maken lopen ik en mijn vriend gewoon beneden naakt dat is een gewoonte geworden

Ja, is lekker vrij. Ff wennen maar is lekker

Hallo Juso :)

Ik slaap soms naakt alleen me pik is dan wel vaak stijf omdat het dan tegen de deken aankomt en dan trek ik wel meer af dan normaal.

-Dr8gon99

Hey Juso,

Meestal slaap ik wel naakt ja, voelt gewoon lekker vrij dus is een stuk chiller.

Ik slaap ook het hele jaar naakt ook nu in de winter, gewoon een extra deken over m’n bed. Ik heb geen last van een stijve als ik naakt in bed lig. In het weekend als ik wakker word ga ik ook naakt naar beneden om te ontbijten daarna douche ik me pas. Ook in de zomer loop ik dan naakt in de tuin (niemand kan ons zien in de tuin)

Hey,

Even een korte vraag die in mijn gedachten voorbij kwam: Ben ik de enigste die soms naakt slaapt of doen sommige jongens of meisjes(kan ook zonder bh) dat ook?

Bedankt voor het antwoorden!

~Juso

Nee hoor ik slaap ook altijd naakt dan kan alles lekker vrij bewegen 

Reageer