Skip to main content
Vraag

naakt/bloot meiden editie

• January 4, 2026
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Datum:

hoe oud ben je?

wat heb je vandaag gedaan?

wat heb je nu aan?

hoeveel schaamhaar heb je nu?

Naakt/bloot onder kleren

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel?

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel?

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet?

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel?

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan?

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan?

wat heb je aan onder een badjas?

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht?

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan?

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis?

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar?

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je?

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel?

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel?

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent?

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent?

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks?

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet?

op welke plekken ben je al naakt geweest?

op welke plekken ben je zonder string geweest?

1 reactie

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

Datum: 6 jan

hoe oud ben je? 15 jaar

wat heb je vandaag gedaan? Naar school

wat heb je nu aan? Mijn luier dikke broek en bh en dikke trui 

hoeveel schaamhaar heb je nu? Niks 

Naakt/bloot onder kleren gewoon kleren ik alleen naakt als ik ga douchen of in bad ga 

als je een rokje aan hebt ga je dan wel eens zonder string? Zo niet wat dan wel? Gewoon onderbroek

Als je een jurk aan hebt heb je dan altijd een string aan? Zo niet wat dan wel? Vroeger deed ik toen wel eens een string aan nu niet meer

als je een sport legging aan hebt heb je dan er iets onder aan of niet? Ja altijd onderbroek

als je een spijkerbroek aan hebt heb je dan altijd een string er onder aan? Zo niet wat dan wel? Gewoon onderbroek

ga je wel eens naakt in een pyjama? Zo niet wat heb je dan wel aan? Nee heb altijd me luier aan 

ga je wel eens naakt in een onesie? Zo niet wat heb je dan wel aan? Nee luier aan 

wat heb je aan onder een badjas? Nee

Helemaal naakt/bloot

ben je vaak naakt op je kamer? Zo ja gordijnen open of dicht? Nee  of ik moet net uit de douch komen dan misschien  badkamer zit aan mijn slaapkamer 

ben je wel eens naakt in de rest van je huis? Zo ja waar allemaal en wie zijn er dan thuis en wat doe je dan? Nee 

ben je wel eens naakt in je tuin? Zo ja wat doe je dan en wie zijn er dan thuis? Nee

ben je wel eens naakt met vriendinnen? Zo ja wat doe je dan en waar? Douchen op de hockey club we zitten met 12 meiden  in een team 

loop je wel eens in alleen een string door je huis? Zo ja wat doe je dan en wie zien je? Nee 

Naakt/bloot zwemmen 

Zwem je thuis wel eens naakt? Zo nee in wat dan wel? Badpak

zwem je wel eens in de natuur naakt? Zo ja met wie? Zo nee in wat dan wel? Nee nooit mij niet gezien

zou je in je normale string gaan zwemmen als je alleen bent? Nee vind ik niks

zou je in je normale string gaan zwemmen als je met vrienden bent? Nee

overige vragen

als je gaat zwemmen en je bent schoon ondergoed vergeten trek je dan je oude ondergoed aan of niks? Ja dan wel ik ga niet zonder ondergoed het zwembad verlaten.

stel je staat op de camping en je slaapt naakt wat trek je dan aan als je naar de wc moet?  Onesie denk ik

op welke plekken ben je al naakt geweest? Alleen douch en bad en jacuzzi bij vriendin

op welke plekken ben je zonder string geweest? Nergens