Skip to main content
Vraag

naakt bij huisarts of fysio

• May 2, 2025
  • 7 reacties
  • 883 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal , ik heb een paar vragen of naakt zijn bij  je huisarts 

Zet er aub je leeftijd bij

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht)

2 wat deed de huisarts

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan

4 vond je het fijn of voelde je er oncomfortabel bij ? 

7 reacties

• May 2, 2025

Zet er aub je leeftijd bij 16 

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht) niet huisarts maar zo arts die verantwoordelijk is voor meerdere scholen, was voor een medisch onderzoek

2 wat deed de huisarts die woog me en meette mn lengte en dan moest ik mn broek naar beneden doen en ging ze de grootte van mn ballen meten met een orchidometer (zoek op als je niet weet wat dat is)

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan beetje, maar ze zag het niet

4 vond je het fijn of voelde je er oncomfortabel bij ?  beetje beide

Forum|alt.badge.img+3

Zet er aub je leeftijd bij. 16

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht). Ja, schoolarts, kine want voor lies en met onderbroek kon niet, en gewone huisarts

2 wat deed de huisarts. Huisarts volledig onderzoek jaarlijks, schoolarts, ballen kijken en eikel kijken, kine moest maseren en kwam perongelijk aan mijn penis

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan. Ja bij allemaal was het een vrouw dus vond wek spannend

4 vond je het fijn of voelde je er oncomfortabel bij ?  Twas eerst acward daarna fijn

Forum|alt.badge.img+1

13

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht)

niet echt naakt maar mijn broek tot net boven mijn balhaar

2 wat deed de huisarts

met haar handen naar me liezen om te voelen

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan

ik werd wel klein beetje opgewonden maar me penis werd niet stijf

ik vond het de eerste keer omcomfortabel met mijn vader er bij maar daarna niet meer

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 7, 2025

13 medisch onderzoek op school

Die kijken of jouw ballen groeien en of uw voorhuidje oke is maar ik heb geen voorhuidje dus da was bij mij nie 

Kvond da nie leuk 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 8, 2025

Zet er aub je leeftijd bij 15

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht):

ja niet aleen bij de huisarts maar ook voor mijn school coordinator, school arts, thuis. Want ik ben niet eindelijk en mijn luier moet dan verschoond worden. En bij de huisarts doen ze checks.

2 wat deed de huisarts:

De huisarts doet gewoon checks voor mijn blaas en zo. En de school arts, coordinator en mijn ouders die verschonen mijn luier en dan als ik heb gepoept doen ze het met een doekje mijn kont af

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan: 

Huisarts nee, school arts nee, coordinator nee, thuis(ouders) nee

Huisarts maakt mij niet uit, school arts vertrouwen ik dus daar veel ik mij wel fijn, coordinator veel ik me ook fijn, ouders veel ik me ook fijn.

graag gedaan voor het invullen

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht) JA MIJN VOORHUID ZAT TE STRAK

2 wat deed de huisarts KIJKEN OF ER WAT AAN GEDAAN MOEST WORDEN

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan NEE

4 vond je het fijn of voelde je er oncomfortabel bij ?ONCOMFORTABEL

• May 14, 2025

Hoi allemaal , ik heb een paar vragen over naakt zijn bij  je huisarts 

Zet er aub je leeftijd bij 15, meisje

1 ben je weleens naakt geweest bij de huisarts zoja ,vertel waarom ( is niet verplicht) nope en dat horen ze ook alleen te doen als het echt echt nodig is (mijn vader is internist)

2 wat deed de huisarts hij heeft een keer gekeken naar iets bij mijn rug en zag toen mijn onderbroek. Het was een vrouwelijke arts en ze deed keurig niets wat niet hoefde en vertelde ook waarom (ik was toen denk ik 13)

Bij de schooldokter op de basisschool ook wel eens in ondergoed geweest en toen begon ze over de puberteit en borstgroei enzo…  

3 werd je opgewonden zoja wat vond hij of zij daarvan nee en is ook niet nodig

4 vond je het fijn of voelde je er oncomfortabel bij ? Het was zoals het was. Er zijn leukere dingen dan in je onderbroek bij een dokter maar ja.