Skip to main content

Ben je weleens naakt gemoeten bij de huisarts soja voor wat en wat heeft de arts bij je gedaan

Ik had ooit een raar bultje op een heel moeilijke plek op mijn penis en toen vroeg de huisarts of ik het kon laten zien, dus ookal was het heel eng heb ik mijn penis laten zien met mn handen er over zegmaar,  dat je alleen kon zien wat ik wou laten zien en de rest niet.

Hij heeft het niet aangeraakt maar wel een foto gemaakt van heeeeel dichtbij zodat hij het naar een dokter kon sturen die er veel van wist.

Bij mij toen ik een echo moest laten maken van mijn hart en van mijn nieren denk ik dat het was. 

Jij? 

Liefs 

Anoniem789 

Ben je weleens naakt gemoeten bij de huisarts soja voor wat en wat heeft de arts bij je gedaan

Ja ik heb een vaginale ontsteking en bolletje op mijn schaamlip en binnen ook erin en ik moest mijn broek en onderbroek uitdoen en op de stoel liggen en mijn benen zo goed mogelijk sprijden en hij ging zonder handschoen voelen daar met zijn vingers da was raar gevoel, ik moet nu met zo buisje zalf erin spuiten 

@Rexieboy  Ja 1x per jaar voor een gehele controle bij de huisarts en ja dan moet de onderbroek ook even uit

Ja ik heb een vaginale ontsteking en bolletje op mijn schaamlip en binnen ook erin en ik moest mijn broek en onderbroek uitdoen en op de stoel liggen en mijn benen zo goed mogelijk sprijden en hij ging zonder handschoen voelen daar met zijn vingers da was raar gevoel, ik moet nu met zo buisje zalf erin spuiten 

dat moet welo naar zijn hoelang moet je dat nog doen

Mijj moeder moet het doen wanr bij mij lukt het niet, 4 weken.

Reageer