Skip to main content
Vraag

na zwemmen samen omkleden met vriend

• August 21, 2025
  • 13 reacties
  • 875 Bekeken

Hoi, ik ben een jongen van 16 en ik ga normaal gezien komende week met een vriend van me naar een groot indoor zwembad met veel glijbanen etc. Normaal als ik dit doe kleed ik altijd met de vriend(en) waarmee ik ga in een groot kleedhokje, dit doen we ook soort van om onze piemels te vergelijken. Het probleem is dat ik nog nooit dit gedaan heb met die vriend waarmee ik volgende week ga, dus weet ik niet of hij dat wil of ook doet. HOE KAN IK HEM VRAGEN OM DIT TE DOEN?

bedankt voor de tijd te nemen om te antwoorden!

groetjes EMINEM4LIFE

13 reacties

• August 22, 2025

@Eminem4Life  Hoe doe je dat dan met die andere vriend(en)? En hoe goed ken je deze vriend dan? 

• August 22, 2025

@Aubien we doen het gewoon, is vanzelfsprekend voor ons. Ik ken die vriend wel goed. Misschien kan ik hem zeggen dat we zo in een groot hokje kunnen omkleden.

• August 22, 2025

@Aubien we doen het gewoon, is vanzelfsprekend voor ons. Ik ken die vriend wel goed. Misschien kan ik hem zeggen dat we zo in een groot hokje kunnen omkleden.

Dat zou je idd kunnen doen en dan wel naast elkaar gaan staan. En misschien dat jij dan eerst helemaaal naakt gaat en dan pas je zwembroek pakt/zoekt

• August 23, 2025

@Aubien zal ik doen thx voor de tips

• August 23, 2025

@Aubien zal ik doen thx voor de tips

👍laat me maar weten hoe het gegaan is

• August 23, 2025

Ik ben ook benieuwd.

• August 24, 2025

@Eminem4Life , ik zou het doen.

• August 24, 2025

@Aubien  en ​@Jongen17ehv ik laat het weten zodra ik gaan zwemmen ben want is pas aan het einde van de week

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

In het zwembad heb je vaak ook een groot kleedhok. daar kan je gewoon iedereen zien die omkleed. "kom laten we in de grote kleedkamer omkleden daar heb je meer ruimte en zit je niet zo opgesloten!", kan je zeggen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Het is denk ik het makkelijkst om wat frits ook al zegt naar zo'n openbaar groot kleedhok te gaan die niet op slot kunnen, is net ff wat minder intiem meteen. Meeste zwembaden hebben die wel, vaak 1tje voor mannen en 1tje voor vrouwen, soms ook nog een gemengde.

En je kunt dan zelf zowieso daar gaan omkleden, en het dan wat meer aan hem laten of hij met je mee wil. Als je gewoon zelf daarheen loopt komt hij misschien gewoon mee, en anders kan je even benoemen dat je altijd daar omkleed omdat dat lekker ruim is bijvoorbeeld. Je zou het daar kunnen laten en dan zien wat hij zegt, of vragen aan hem of hij dat ook doet, of vragen of hij meekomt.  En als hij er bij komt de eerste keer kan je bij het omkleden na het zwemmen alsnog voorstellen om samen in dat afgesloten hokje te gaan. 

Als je wel meteen samen in een hokje wil moet je het gewoon straight up vragen denk ik. Gewoon als je er heen loopt "zullen we samen in een hokje" of vooraf al over hebben, dat je aan m vraagt hoe hij normaal omkleed, of hij ook altijd samen in een hokje gaat, of  dat je gewoon verteld hoe jij dat normaal met je vrienden doet. Zolang je zorgt dat hij weet dat jij het okay/normaal vindt om samen om te kleden dan zal het als hij dat ook wil wel een beetje vanzelf gaan wss

• August 28, 2025

thx allemaal voor de tips

ff update: er is iets tussen gekomen en we konden beide niet gaan daardoor, maar heb het hem wel gevraagd en we gaan de volgende keer dat we gaan samen in een hokje dus bedankt!

• August 29, 2025

@Eminem4Life  jammer maar wel leuk voor je dat hij daar geen probleem mee heeft. Maar hou ons wel op de hoogte als jullie gaan 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 3, 2025

Ach dan krijgen jullie een stijve. Geeft niet hoor! 🙂