morgen weer naar school maar heb kort haar

  • 8 June 2020
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik moet morgen weer naar school maar heb heel kort haar. Niemand uit mijn klas weet het nog, want ik ben bang dat ik ermee word gepest. 

 

Heeft iemand tips


7 reacties

hey @Anoeniempjeee .

het is toch helemaal niet erg dat je heel kort haar hebt!

je al echt niet gepest worden, er zijn genoeg mensen die zich nu heel kort hebben geknipt. 

ik ben al naar school geweest (sinds vorige week) en daar zag ik dat er een aantal hun haar heel kort hebben,maar ze worden niet gepest.

ze zullen er misschien aan moeten wennen , maar ja iedereen moet weer wennen. 

bij mij op school moesten ook veel mensen weer wennen aan alles. 

maar ze zullen je echt niet pesten.

groetjes gebruiker c

Reputatie 3
Badge +2

Ah thnx! Dit lucht echt enorm op💛.

Fijn om te horen  dat het oplucht en helpt .

Groetjes gebruiker c 

Hoi

 

Het is zoals Gebruiker c zei; helemaal niet erg dat je kort haar hebt. Naar mijn vermoeden staat het je prima, en zul je vrijwel enkel positieve reacties krijgen op school. 

 

Ik vermoed dat je momenteel op school zit. Hopelijk valt het mee, en heb je al een hoop complimentjes binnen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

(...) onnodige quote verwijderd)

Ik vermoed dat je momenteel op school zit. Hopelijk valt het mee, en heb je al een hoop complimentjes binnen :slight_smile:

 


Ik ben net terug van school wij hebben op de dinsdag nu maar 45 minuten school. Die 45 minuten komt door het corona virus. Ik heb er geen nare opmerkingen over gekregen.

 

Thnx voor al jullie tips💛.

Je bent al terug van school. Fijn, dat je geen nare opmerkingen gekregen hebt :slight_smile:  Dan ben je alvast van die stress af, niet?

 

Gr. Kenshin

 

Daar ben ik het zeker mee eens. 

Reageer