Skip to main content

morgen alleen thuis

• March 23, 2026
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo!

Ik ben morgen alleen thuis en jullie raden het al ik wil iets leuks doen.😅😁Ik weet ook dat er meer topics zijn over dit onderwerp, maar ik wou graag jullie eigen reactie en ik heb wat dingen waar ik nog niks over op dit forum heb gevonden.

Dus ik ben morgen alleen want ik heb studiedag. Ik ben trouwens 14 jaar en een jongen. Ik lees vaak dat mensen naakt gaan. Dat wil ik ook best een dagje doen, maar ik durf het eigenlijk niet. Ik ben bang dat iemand mij in huis ziet of dat er wordt aangebeld. Ook weet ik wel dat het niet zo is maar ik denk steeds dat er in ons huis camera’s zijn.

Kunnen jullie helpen?
Tips?
Dingen die ik morgen nog kan doen? Ideeën?

Alle vragen en antwoorden welkom!

Groetjesss!

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Hi, als jij plezier beleeft aan naakt rondlopen thuis kun je dat best doen. Doe de gordijnen dicht, dan ziet niemand je. De deur kan vast op slot, als iemand aanbelt ben je sws nooit verplicht om open te doen🙂 Camera's zullen er niet hangen in je huis, als dat zo zou zijn heb je wel erg bijzondere ouders.

Weet je wat je ook kan doen? Je ouders verassen! 🤩 Je kan een taart bakken, (en ervan eten😋🤭) opruimen, schoonmaken. Je komt de dag wel door denk ik. 

Liefs ♥︎

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

Oke bedankt,

het klopt ook wel wat je allemaal zegt!!

Maar denk je niet dat mensen in mijn straat het achterdochtig gaan vinden als je alle gordijnen dicht doet?

Ook nog een goed idee om wat te gaan maken!

Groetjess

A.Anoniem
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 24, 2026

Jij hebt geen studiedag, maar je leerkrachten.
Jij bent gewoon vrij daardoor.
Als je een  studiedag had hoor je te studeren heel de dag en niet naakt rond te lopen.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 24, 2026

Maar denk je niet dat mensen in mijn straat het achterdochtig gaan vinden als je alle gordijnen dicht doet?

Ik weet natuurlijk niet wat voor soort buren jij hebt, maar ik verwacht niet dat ze erg veel aandacht gaan besteden aan of de gordijnen open of dicht zijn. 

Even vanuit je eigen perspectief: kijk jij vaak bij je buren of de gordijnen open of dicht zijn? 😉 Ik niet iig. 

En ik weet niet of je door je hele huis wil gaan lopen in je nakie, maar als dat niet zo is kun je gewoon waar je niet komt de gordijnen open laten. Nog minder opvallend. 

(Ik ben ook een beetje laat nu haha😅)