Skip to main content
Ik slik dus de pill omdat ik heel heftig en lang ongeteld ben. De eerste keer dat ik ene pill kreeg was ik miselijk duiselig, zo erg dat ik tot 5 uur smidags in mijn bed moest ligen en dan werd ik om 5 uur wakker en voelde ik mij helemaal prima en ging ik heel veel eeten (ik kon eerder echt niet eeten en hat dus nog niks op)



De huisarts zij toen dat ik er aan moest wennen en ik heb dit 2 weeken volgehouden en werd begrijpelijk depressief. Dus mijn moeder gewoon naar de apotheek gegaan en om ene ander merk gevraagd die kreeg ik (na wat gedoe) en begon die meteen te slikken en ale klachten waaren weg (dus ik weer naar school)



Ik zit nu al een tijdje aan die zelfde pill (ik krijg die anderen ook niet meer wand ja..) maar nu ineens heb ik de zelfde klachten wel minder heftig nu kom ik gewoon mijn bed uit en kan ik eeten van af 1 uur maar het is erg vervelend ik zelf denk ook dat het met de pill en stress heeft te maaken ik heb toen en nu veel stress gehad (tussendoor ook gewoon maar toen niks gehad)



Heeft iemand ervaringen er mee of advies zou ik bv eeb dag niet moeten slikken kijken of het weg is? Of iets anders? (maar ik moet wel minimaal een dag niet slikken wand ik kan echt niet ongesteld worden wand dan heb ik te veel bloed verlies en daar kan je ook duizelig en miselijk van woorden en dan is het gevaarlijk...



Dus ik weet niet wat ik nu moet doen maar bedankt alvast❤️??
Hoi



Wat vervelend dat je je slecht voelt. Ik weet te weinig over de pil om je goed te kunnen informeren, en denk dat je best naar de huisarts gaat. Die heeft vast advies voor jou.



Een dag de pil niet slikken om te kijken of de klachten afnemen lijkt me geen goed idee. Neem de pil zoals je huisarts die voorgeschreven heeft, en vraag of de klachten hieraan kunnen liggen. Je huisarts kan hier beter op antwoorden dan ik.



Groetjes

x

Reageer