Skip to main content

misselijk bij spanning

• November 28, 2025
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb een beetje een probleem en ik denk eigenlijk niet dat er een oplossing is, dus ik denk dat ik er gewoon over moet praten  met mensen die hetzelfde hebben. Het zit zo; ik heb al van kinds af aan dat ik misslijk word en hoofdpijn krijg bij spanning, dit kan zijn de dag voor een kinderfeestje, de dag voor een spreekbeurt of de dag voor sinterklaas. Dit zijn allemaal voorbeelden van toen ik nog wat jonger was want nu zijn het minder specifieke momenten. Maar het is altijd de dag ervoor, en op de dag zelf voel ik me weer helemaal goed, dus ik heb er niet heel veel last van maar ik mis wel veel lessen, ik heb al heel veel geprobeert en ik weet niet of er wel een oplossing is, dus als iemand dit ook heeft, laat het weten en hopelijk komen we er samen uit!❤️

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 28, 2025

Hey! Dit is herkenbaar voor veel mensen denk ik. Ik heb het soms met een soort stekend of knijpend gevoel onder het borstbeen, ook bij de maag. Als ik ergens tegenop zie. Ik gebruik ontspanning om dat tegen te gaan.  Misschien kun je hier iets mee: 

https://nl.wikihow.com/Afkomen-van-spanning-in-je-lichaam

En op die site kun je super veel goede tips vinden in de zoek balk.  Probeer het maar eens! 😘 Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 28, 2025

Dankjewel tover01!

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 28, 2025

Ik geef ​@Tover01 gelijk 🙂 

Ikzelf word niet misselijk van spanning, maar ik krijg wel een soort tintelend en knijpend gevoel bij mijn maag geloof ik. En ik moet heel veel slikken. 

Liefs Yusa 😘😘