Vraag

misofonie

  • 21 October 2018
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,

ik weet niet zo goed of het op dit forum thuishoort maar ik wil het hebben over mensen die eten. Waarschijnlijk denken jullie waarom hierover, nou omdat ik er heel erg boos van word. Bijvoorbeeld als mijn moeder een appel eet ben ik haar binnen in mijn hoofd aan het uitschelden, kan ik echt gewoon gaan huilen en zou ik haar soms wel iets aan willen doen, en dat alleen omdat ze een appel eet. Het ligt natuurlijk aan mij en dat weet ik ook alleen ik weet niet wat ik hier aan kan doen, soms doe ik oortjes in alleen dat kan niet altijd als ik bijvoorbeeld in een restaurant of zoiets zit... Ik heb een beetje twijfel want ik denk dat het misschien iets van misofonie is... Weten jullie misschien wat het kan zijn of hebben jullie tips voor me ?

2 reacties

Mag ik vraagen wat jou zo raakt als iemand eet? Wat vind je er verveelend aan en waarom raakt het jou zo?

Ja zou hierover kunnen praaten met je huisarts ik denk wel dat jij hier hulp bij nodighebt en je verdient ook gewoon gezellig uit eeten te kunne gaanπŸ‘πŸ»

Suc6πŸ‘πŸ»β€οΈ
praat erover met je ouders, dat is wat ik kan zeggen.

Reageer