Mijzelf en mijn vingers en telefoon warm.. wat gebeurt er als dit gebeurt..

  • 20 April 2019
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb het wel vaker dat ik in de nacht zo warm heb..
Ik heb geen koorts ofzo..
Maar typen enzo met mijn v i ngers en duimen.. vooral mijn duimen worden erg warm en heel raar gaat mijn telefoon ook erg warm worden..
En voel of het meer ligt aan mijn vingers...
Ik snap er niks ervan..

As iemand misschien weet hoe dit ZAL kunnen gebeuren.

Laar een reactie graag achter als je het wilt.

Groetjes Jade

5 reacties

Hey Jade

's Nachts merk je dat je vingers en telefoon erg warm worden. Je vermoedt dat deze warmte afkomstig is van je vingers.

Als je lang typt, zou het kunnen dat je vingers vermoeid raken. Het zou kunnen dat ze hierdoor wat warmer aanvoelen. Ook zou het kunnen dat je telefoon na een tijd warm wordt van het gebruik.

Het lijkt me goed om, als je deze warmte voelt opkomen, je telefoon even opzij te leggen. Je kan je vingers en telefoon laten afkoelen, door bijvoorbeeld een boek te lezen.

Groetjes
Kenshin
Dankjewel Ken voor dit.

Maar ik ben niet altijd een boekenwurm🤣
Mas ik lees heus wel boeken die ik leuk vind, als: TheaStilton, GeronimoStilton enzo.. erg leuk.😁
Die boeken ken ik 🙂 Ik heb er goede herinneringen aan.

Je zou het lezen kunnen afwisselen met tekenen. Kleurboeken (voor volwassenen) waren onlangs een hype. Een wandeling maken kan ook, maar aangezien je aangeeft vooral 's nachts last te hebben van warme vingers, lijkt het me goed om die wandeling overdag te maken.

Gr. Kenshin
Ik kan helaas niet echt veel lopen of fietsen..
Ik heb zoveel last van mijn gewrichten en kan flinke blesurens oplopen in mijn benen en ga veder lopen met de pijn en wankel veel ermee...
Dus best lastig... maar dan ga ik veel proberen om boeken te lezen enzo...
Je vindt vast een manier om je bezig te houden. Tv-kijken is ook een optie, aangezien je daar je vingers of telefoon niet voor nodig hebt.

Gr. Kenshin

Reageer