Skip to main content

Hoiii ik moet zo naar bed, maar ik wil wel even wat vragen.

Mijn vader heeft af en aan hele erge rugpijn, en van de fysiotherapeut heeft hij oefeningen die hij strict opvolgt, toch doet en zit hij teveel waardoor hij vandaag niet eens uit zijn bed kon. Hij kon nauwelijks naar de wc, en toen hij moest moest hij kruipend gaan. Hij kreunt en steunt, en het is best wel vervelend voor hem en voor mij, want ik slaap in de kamer naast die van mijn ouders. De dokter gaat nu gebeld worden, en we weten niet wat er gaat gebeuren. Heeft iemand tips om hiermee om te gaan?

-OnlyMe

P.S. het liefst zo snel mogelijk antwoord.

Steun hem waar je kan met eten, drinken of wat dan ook! Suc6 


Hoi ik lees het nu pas. Hoe is het gegaan? Wat vervelend toch! Is het al wat beter nu?

Groetjes liefs Tartan X


Mijn vader gaat morgen naar de dokter. Het ging een heel klein beetje beter waardoor hij toch wel kruipend naar de wc kon, want hij moest heel nodig. Zijn Vaderdag zal helaas niet geweldig zijn, maar ja daar valt niks aan te doen. Hij blijft waarschijnlijk wel de hele dag weer in bed liggen.

-OnlyMe


Hoi @OnlyMe,

 

is het geen spit ofzo. Ik heb wel eens gehoord dat zoiets soort van ineens kan beginnen en dan kun je bijna helemaal niks meer omdat elke beweging pijn doet.

https://www.thuisarts.nl/pijn-onder-in-rug  

Ik hoor ook wel eens dat iemand dan naar een 'kraker’ of een osteopaat of chiropractor (ik weet niet of dat allemaal hetzelfde is of verschillende soorten zijn) gaat en dat dat dan kan helpen, maar hopelijk weten jullie morgen meer van de dokter.

Hopelijk knapt ie snel op en kunnen jullie Vaderdag dan nog een keertje overdoen.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Mijn vader had er een tijdje geleden ook al last van, maar niet zo erg, en toen is hij inderdaad naar zo een kraker geweest, en dat hielp, dus we wachten even af. Dankjewel @MickeyMouse 

-OnlyMe


Het gaat weer beter, mijn vader is al een tijdje gestopt met het nemen van zijn medicijnen, maar hij heeft nu ook last van zijn been dus er moet nog een foto van zijn rug worden gemaakt voor de fysiotherapeut of hij niks kapot kan maken in mijn vader zijn rug zodat hij kan helpen met het been. Kortom veel gedoe.

-OnlyMe


Reageer