Vraag

mijn lichaam

  • 8 August 2019
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Badge
Hyye,
Ik ben 12 ben ongeveer 1m55 en weeg 45 heb grote rondingen ik heb niet egt een buikje (hangbuik) vind mijn lichaam wel mooi maar ik weeg zo veel is dat normaal en van mijn mama moest ik perce naar een lingerie winkel maar ik voelde me er niet goed bij en will ook helemaal geen volwassen bh dat was cup d 65 das super groot en ik ga naar het middelbaar en denk dat iedereen mij gaat uitlachen Al's ze me zien duss ik voel me zo lelijk
Ook mijn gezicht is egt lelijk en men haar(schouder lengte) ik weet niet wat ik moet doen met die stomme bh's HELP!
Avast tnnx
Xxxjes van mij

2 reacties

He!

Je gewicht is helemaal prima hoor! Je hoeft je eigen daar geen zorgen over te maken. Wel erg naar dat je van je moeder perce naar een lingerie winkel moest. Als je je eigen daar niet goed bij voelt dan vind ik ook dat je moeder naar je moest luisteren. Kan je niet tegen je moeder zeggen dat je liever niet naar een lingerie winkel wilt gaan? Je bent nog vrij jong dus het kan altijd nog. Waarom wilt je moeder meteen de stap nemen om naar een lingerie winkel te gaan? Ik ben zelf 18 en ik ben nog nooit naar een lingerie winkel geweest haha, ik vind dat ook niks.

Maar mensen gaan je echt niet uitlachen hoor op de middelbare school je kan er toch niks aan doen? En misschien zijn er wel meer meiden die het zelfde probleem hebben.

En even voor de duidelijkheid je bent niet lelijk meid, we zijn allemaal uniek en we zijn het allemaal waard om eruit te zien hoe we als persoon zijn.

Liefs,

Britt
Gewoon schijt hebben aan de wereld en denken 'hier ben ik, je neemt me maar zoals ik ben'. Ik ben ook 12 en heb een D cup, dus ik snap hoe je je voelt 😉
Je kan niks doen aan je uiterlijk, dus je zal het moeten respecteren. En 65D ziet er een stuk minder groot uit een D cup bij andere onderwijdtes..
X

Reageer