Skip to main content

Hi ik ben een jongen van 12 en ik heb een probleem. Als ik mijn eikel van mijn penis aanraak doet het pijn ook als ik een stijve heb en me voorhuid is naar achter. Het is al zo sinds ik 6 ben dat het pijn doet ik weet niet wat ik moet doen om er voor te zorgen dat het geen pijn meer doet. Ik mastrubeer dan ook met me vel naar voren mijn vader zegt dat het komt omdat de eikel gevoelig is maar het is nu al zolang zo dat ik niet weet wat ik moet doen ik zou graag tips willen van mensen die ideeën hebben mnu of je jongen bent of meisje + je mag alles vragen 

Wat je vader zegt klopt wel. De eikel is heel gevoelig. Directe aanraking kan dus best onaangenaam zijn. De eikel is eigenlijk vrij vergelijkbaar met de clitoris op dit gebied. Deze is ook heel gevoelig en kan ook zeker zeer doen als deze direct en te hard wordt gestimuleerd. Daarom zit er bij ons ook een clitoriskap overheen. Deze beschermd hem tegen deze overstimulatie. Het equivalent bij jongens is eigenlijk de voorhuid. Prima als je de voorhuid gebruikt bij het masturberen toch.

Meer kan ik als meisje niet over zeggen denk ik. Hoop dat je misschien nog wat reacties van jongens krijgt.


-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

ja maar als die stijf is dan doet het echt pijn en wat je zegt dan mastrubeer je met je vel er over heen maar als ik later ouder ben en ik heb sex dan wil ik nie dat ik pijn heb aan me eikel 

 


Hoi wat @xLisa  zegt klopt precies. Dus heel normaal om te gebruiken, is zelfs gezonder. Dus geen zorgen het is goed !

Grtz liefs Julian X


Reageer