Vraag

Mijn Bestie wilt (bijna) niet meer eten en verteld me niks erover

  • 21 February 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Badge
Hey, Dus ik zit met een probleem. Ik werd vanochtend 5 keer gebeld door een jongen (Laten we hem John noemen) uit mijn klas, ik zag het toen niet, maar nadat ik het zag belde ik hem terug, hij zei dat mijn bestie (laten we haar Nevaeh noemen) alleen nog maar water drinkt en dat ze elke keer begon te trillen. Toevallig had Nevaeh een crush op hem. Nadat ik klaar was met het gesprek appte ik Nevaeh en vroeg of het waar was en dat John zei dat hij bezorgd om Nevaeh was. Nevaeh reageerde niet op de 1ste vraag en begon deheletijd te appen over John. Uiteindelijk kon ik erdoor breken en appte ik dat ze moest antwoorden of die vraag. Ze zei dat het waar was maar dat ze wel avondeten eet en dat ze wilt kijken of het beter voelt. Ook zei ze dat ik het met rust moet laten. Ik accepteerde het niet en zei dat ik niet zou stoppen totdat ze daarmee zou stoppen omdat ik niet wil dat ze anorexia krijgt. Ze heeft al ondergewicht. Ik zei ook dat het me pijn deed om haar zo te zien. Daarop reageerde ze dit: "Ik hoef je geen pijn te doen als je me gwn met rust laat"
Dat deed me nog meer pijn. Ik was ook boos omdat ze het John zei i.p.v. mij.
Sister before Misters weetje?

Ik voel me dus heel erg in de steek gelaten door Nevaeh.

Heeft iemand ervaring en weten jullie hoe ik hiermee om moet gaan?

Thnx alvast.

1 reactie

hoi

Heeft iemand ervaring en weten jullie hoe ik hiermee om moet gaan?

uit ervaring met me zelf... geef daar niet teveel aandacht aan... hoe moeilijk het ook is. probeer er voor haar te zijn zonder dat je er de heletijd op let en over praat. ze doet het tenslote niet zonder reden.

hij zei dat mijn bestie (laten we haar Nevaeh noemen) alleen nog maar water drinkt en dat ze elke keer begon te trillen.


Nevaeh reageerde niet op de 1ste vraag en begon deheletijd te appen over John. Uiteindelijk kon ik erdoor breken en appte ik dat ze moest antwoorden of die vraag.

zij wouw die vraag waarschijnlijk ontlopen omdat ze jou er niet mee wilt lastig vallen

Ze zei dat het waar was maar dat ze wel avondeten eet en dat ze wilt kijken of het beter voelt.
Ook zei ze dat ik het met rust moet laten. Ik accepteerde het niet en zei dat ik niet zou stoppen totdat ze daarmee zou stoppen omdat ik niet wil dat ze anorexia krijgt.

dit is niet verstandig als je dit vaker gaat zeggen. dat deet mijn beste vriend bij mij en bij mijn bestie. daardoor is de vriendschap tussen mijn beste vrienden de vriendschap over gegaan en dat wil jij zeker niet hebben.

Ze heeft al ondergewicht. Ik zei ook dat het me pijn deed om haar zo te zien. Daarop reageerde ze dit: "Ik hoef je geen pijn te doen als je me gwn met rust laat"

zij wil jou er niet mee lastig vallen.

Ik voel me dus heel erg in de steek gelaten door Nevaeh.

zo moet je je niet voelen. dat betekend niet dat ze het jou niet toelaat. dat betekend dat je balngrijk voor haar bent en dat ze gewoon iemand wilde houden waar ze gewoon zich zelf kon blijven zonder gezeur over eten. en dat ze om je geeft

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

groetjes
bella

Reageer