Skip to main content

Hallo ik heb een vraag over of er iets mis is met mijn penis mijn penis is namelijk erg klein hij is slap zelfs kleiner dan me pink ik denk zon 2 centimeter is mijn penis slap en zon 10 cm hard maar het gemiddelde is 14 cm voor een 14 jarige waardoor ik me soms erg onzeker voel ik heb ook nog nooit een zaadlozing gehad nou is 14 misschien erg jong daar voor maar de meeste die maken het mee tussen 12 -14 waardoor ik me daar ook weer onzeker over voel ik kom wel soort van klaar tijden het mastuberen alleen dan meer het gevoel en niet dat er sperma uit mijn pjenis komt ik ben ook  niet echt dik ofzo nou ben ik ietsjes zwaarder dan het gemiddelde volgens mij 4 kilo ofzo niet heelveel ik heb dus niet echt zware overgewicht ofzo dus daar kan het allemaal ook niet aan liggen weet iemand misschien wat ik er aan kan doen 

Hallo Hansss

Misschien is het handig als je toch een keertje met je huisarts belt. Zeker als je het zelf niet echt vind kloppen. Maar 10 cm kan gewoon als je 14 bent, daar hoef je je niet enorm zorgen over te maken.

Groetjes,

1anoniempje1

Hallo ik heb een vraag over of er iets mis is met mijn penis mijn penis is namelijk erg klein hij is slap zelfs kleiner dan me pink ik denk zon 2 centimeter is mijn penis slap en zon 10 cm hard maar het gemiddelde is 14 cm voor een 14 jarige waardoor ik me soms erg onzeker voel ik heb ook nog nooit een zaadlozing gehad nou is 14 misschien erg jong daar voor maar de meeste die maken het mee tussen 12 -14 waardoor ik me daar ook weer onzeker over voel ik kom wel soort van klaar tijden het mastuberen alleen dan meer het gevoel en niet dat er sperma uit mijn pjenis komt ik ben ook  niet echt dik ofzo nou ben ik ietsjes zwaarder dan het gemiddelde volgens mij 4 kilo ofzo niet heelveel ik heb dus niet echt zware overgewicht ofzo dus daar kan het allemaal ook niet aan liggen weet iemand misschien wat ik er aan kan doen 

Hallo Hans, ik ben zelf ook 14 en slap is mijn penis iets groter en stijf iets kleiner maar jou lengtes zijn helemaal niet raar. Dat is gewoon gemiddeld/goed voor een 14 jarige. Dat klaarkomen tussen 12-14 is voor iedereen anders en als je je echt zorgen maakt dan kan je het altijd aan iemand vragen. Bijvoorbeeld aan je vader(ik weet niet hoe goed je relatie met je vader is) of als je je echt zorgen maakt aan de huisarts.

@Hansss 

je hebt gewoon een goede lullo hoor: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

chinees toevallig?

Reageer