Skip to main content

Hallo iedereen,

ik heb geen depressie maar ik weet wel zeker dat er een soort gevoel van geluk mist in mijn leven. Ik doe mezelf altijd vrolijker voor dan dat ik eigenlijk ben bij mijn vrienden. En ik voel me grotendeels van de dag niet vrolijk. 
laatst ben ik gaan drinken met vrienden en ben ik dronken naar huis gegaan. Opeens voelde ik me zeer verdrietig. Als ik alcohol op heb stop ik met denken en heb me die avond gesneden. De volgende dag had ik erge spijt en wist niet waarom ik het deed. Het is best beangstigend om jezelf niet helemaal te begrijpen. Ik zou dat graag wel willen maar weet niet hoe. Heeft iemand tips?

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9

Hallo 9inches :)

Vervelend dat je een gevoel hebt dat je een soort van geluk mist in je leven! Je kunt proberen om jezelf te laten stoppen met snijden door een aantal trukjes te gebruiken, die staan onder de subcategorie '’Succesverhalen'’ met 300+ tips tegen snijden.

-TheMightySlayer

Hallo 9inches :)

Vervelend dat je een gevoel hebt dat je een soort van geluk mist in je leven! Je kunt proberen om jezelf te laten stoppen met snijden door een aantal trukjes te gebruiken, die staan onder de subcategorie '’Succesverhalen'’ met 300+ tips tegen snijden.

-TheMightySlayer

Bedankt voor he reactie ik zal zeker even kijken

Ik zou proberen iets te doen aan de reden waarom je niet gelukkig bent. Dan zul je zoiets ook vast niet meer doen. Ook niet als je dronken bent.  Weet je waarom je niet gelukkig bent of dat ook niet ?

Ik zou proberen iets te doen aan de reden waarom je niet gelukkig bent. Dan zul je zoiets ook vast niet meer doen. Ook niet als je dronken bent.  Weet je waarom je niet gelukkig bent of dat ook niet ?

Ik denk dat het voor een groot deel komt omdat mijn ouders zijn gescheiden m. Misschien heb ii dat nog niet helemaal goed verwerkt. En wat ook zeker niet helpt was toen ik heel grof werd afgewezen door mijn eerste crush. Toen heb ik veel hoop verloren.

Ah oké dan zou ik proberen dat voor jezelf te verwerken en als je het niet zelf lukt hulp vragen daarbij. En weet dat geen van deze dingen jouw schuld is of dat jij niet goed genoeg bent. Wat jouw ouders voor elkaar voelen of een jongen voelt kun jij niks aan doen. Ik hoop en ik weet eig wel zeker dat je een hele leuke jongen gaat vinden die van je houdt ❤️

Heel erg bedankt! Maar voor de duidelijkheid ben ik een jongen en ik val op meisjes. Maar je boodschap is helemaal overgekomen.

Heyy, vervelend voor je! Ik had van iemand als tip gekregen om het forum ‘alternatieven zelfbeschadiging’ eens te lezen. Daar staan heel veel tips tegen zelfbeschadiging. Ik heb ook gehoord dat sommige kinderen vlinders op hun arm tekenen zodat ze zichzelf niet snijden. Want als je jezelf dan snijd, snijd je een vlinder dood. 

Hopelijk heb je hier wat aan! Liefs, Naira193 :heart:

Ow sorry ik dacht dat je zei dat je crush een jongen was maar fijn dat je er iets mee kunt 

Reageer