Hee ik zou 12 dagen geleden ongesteld moeten worden, ik maak me wel een beetje zorgen. Kan iemand me uitleggen wat dit kan zijn?
Bladzijde 1 / 1
Heyy, Als je in de puberteit zit zijn je hormonen nog aan het schommelen dus andere keer wordt je ongesteld en de andere keer niet, Ik heb ook gehoord dat het soms 2 maanden duurt voor dat je ongesteld wordt,Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat je onveilig seks hebt gehad en dat je zwanger bent maar als je geen seks hebt gehad maak je er dan maar ook niet zo veel zorgen over 😃
Hee ik heb wel seks gehad maar hij had gewoon condoom om dusja kan niet mis zijn gegaan ?
als je net ongesteld bent geworden of een tijd aan de pil was kan het inderdaad wat langer duren, Tenzij je zwangerschapssymptomen hebt zou ik toch een zwangerschap test kopen en als je er voor schaamt koop je het buiten je stad/dorp om te voorkomen dat een bekende je het ziet kopen tenzij je daar te veel zorgen om maakt,
Het kan theoretisch wel mis gaan met een condoom. Deze kan bijvoorbeeld kapot zijn geweest of over datum, waardoor de kwaliteit niet meer gewaarborgd kan worden.
Ik wil je niet bang maken, maar de beste manier om zwangerschappen tegen te gaan, zijn toch echt anticonceptiemiddelen als de pil of een spiraaltje. Heb jij zoiets?
Verder kan je mentruatie natuurlijk heel erg schommelen in de puberteit, dus er hoeft niks aan de hand te zijn.
Zoals @Mollieknolllie al zei, kan mentruatie 2 maanden weg blijven, maar als dat bij jou gebeurt, zou ik me toch even laten testen.
Gr. Pin
Ik wil je niet bang maken, maar de beste manier om zwangerschappen tegen te gaan, zijn toch echt anticonceptiemiddelen als de pil of een spiraaltje. Heb jij zoiets?
Verder kan je mentruatie natuurlijk heel erg schommelen in de puberteit, dus er hoeft niks aan de hand te zijn.
Zoals @Mollieknolllie al zei, kan mentruatie 2 maanden weg blijven, maar als dat bij jou gebeurt, zou ik me toch even laten testen.
Gr. Pin
Ik weet niet hoe lang je je ongesteldheid al beht maar het kan idd (zeker als je het nog ni lang hebt maar dat weet ik ni ofcourse?) dat het gewoon uitblijft soms zelf meerdere maanden. Wacht het even af als het langer duurt kan je altijd nog een test neemen (w8 niet te lang) wand een condom kan ook een gaatje hebben...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.