Skip to main content
Vraag

meiden met korte rokjes

• February 23, 2026
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben dus een jongen en ik loop soms op school de trap op en dan kijk je zo tegen meiden hun onderbroek (en heel soms andere dingen aan) dan vraag ik me wel eens af wat motiveert meiden nou om zo'n kort rokje aan te doen

6 reacties

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 23, 2026

onnodige quote verwijderd 

Hey ik begrijp wat je bedoelt ik heb twee meisjes in de klas die zijn bloed mooi en die lopen  ook mooi rokjes en soms zie ik haar string wel maar ze heeft wel keer niets aan gehad dat toen zijn we wc in gegaan 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 24, 2026

we vinden het gewoon leuk, maar het is vreselijk als jongens dan eronder gaan kijken.

liever niet doen aub

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 24, 2026

Eens met ​@mimi  gewoon fatsoen houden en niet gluren. Het is onprettig en niet netjes. 

Groetjes Tover (jongen) xxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 24, 2026

En wat motiveert jongens nou om zo te gaan loeren?

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 24, 2026

1 keer per ongeluk kijken snap ik. Maar niet gluren en bestuderen . Ik zou hetzelfde kunnen vragen over sommige jongens met heel korte sportbroekjes met  de pijpen wijd genoeg voor een panorama, die geen onderbroek dragen en de trap oplopen of de klimtouwen  in gaan. Of het wandrek. Een enkele keer heb ik daar ongewild wat in zien hangen. Los van of dat comfortabel is had ik verder ook geen aandrang om dat langdurig te gaan bekijken, ondanks dat ik een stevige penis (van mijn vriendje) best leuk vind. Iets met een norm die mij zegt dat zoiets niet zo netjes is...…laat mensen lekker dragen wat ze willen zonder verantwoording te vragen. Zou ik ook niet doen als jij een strakke zwembroek draagt of zo'n sportbroek. 

Doby xxx

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

we vinden het gewoon leuk, maar het is vreselijk als jongens dan eronder gaan kijken.

liever niet doen aub

Hey ik snap het ook wel dat niet fijn is maar deze meisjes deden zelf  een rokje om hoog bij somge jongens dat goed kon zien  dat string aan  had