Beantwoord

(meiden/jongens) wat vinden jullie van een parelketting en heb je er zelf een?

  • 26 October 2019
  • 5 reacties
  • 672 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyyy ben ik weer, met de vraag:

 

 

(Jongens/meiden) Wat vinden jullie van een parelketting? 
(jongens) Heb je er zelf een?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 November 2019, 11:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Gewoon een ketting van parels? 

Sommige mensen staan ze wel goed, maar sommige mensen zien eruit als kinderen van 3 die zich verkleden

Ik vind het wel mooi als het een gouden of zilveren kettinkje is met 1 pareltje eraan, maar een ketting van alleen maar parels staat niet iedereen goed

Hoi

 

Ik vind dat een parelketting bij een bescheiden outfit stijl kan toevoegen. Zoals Kitsune-san zei staat een parelketting echter niet iedereen en gaat deze weliswaar niet bij elke look. 

 

Zelf draag ik nauwelijks kettingen. Van kledij of juwelen rond m’n hals, vooral als ze vrij strak zitten of prikken, word ik erg nerveus. Wel dragen enkele kennissen van me regelmatig juwelen, die ze prima bij elke outfit weten te combineren. 

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

 

Ik vind dat een parelketting bij een bescheiden outfit stijl kan toevoegen. Zoals Kitsune-san zei staat een parelketting echter niet iedereen en gaat deze weliswaar niet bij elke look. 

 

Zelf draag ik nauwelijks kettingen. Van kledij of juwelen rond m’n hals, vooral als ze vrij strak zitten of prikken, word ik erg nerveus. Wel dragen enkele kennissen van me regelmatig juwelen, die ze prima bij elke outfit weten te combineren. 

 

Groetjes

Kenshin

Bedoelde eigenlijk een anderen😅😅 srry voor de onduidelijkheid😬

Een parelketting zijn kleine “bultjes onder de eikel” (dit is GEEN SOA!) 

parelketting: https://sense.info/nl/seks-abc/p/parelketting
 

alsnog bedankt!

Oh, dat had ik totaal niet door :slight_smile:  Bedankt om me hierop te wijzen; alweer wat bijgeleerd. 

 

Ik vermoed dat ik me aan zo’n parelketting niet zou storen. Zoals te lezen stond in de uitleg die je linkte wordt een parelketting niet veroorzaakt door een soa of slechte hygiëne, waardoor het niets is om je zorgen over te maken. 

 

Gr. Kenshin

Haha maar het waren wel lieve reacties van @Kitsune-san  en Kenshin ! 😊

Reageer