Hii lieve @Cantaloupe
Als je medicatie krijgt hoop ik echt dat het je gaat helpen, heb zelf nu lorazepam en dat helpt me wel.. ben soms alleen wel suf en na iets te hebben gedaan merkte ik het wel eerst, maar is wel beter nu. Hoop dat je hier iets aan hebt!
Liefs
Hai lieve @Boterbloempjee ,
dankje, en fijn dat het je helpt, wat merkte je nadat je iets deed?
Liefs terug
Hii,
@Cantaloupe ... nadat ik iets deed was ik soms wel een beetje draaierig in mijn hoofd en meer suf, maar als je lichaam eraan gewend is komt dat wel goed hoor. Wil je laten je weten of je medicatie krijgt en of het dan helpt?
Liefs
Hai,
fijn dat dat dan wel over gaat, ik zal het laten weten.
Groetjes
Heee,
@Cantaloupe ik heb zelf oxazepam en zoals @Boterbloempjee al zegt je lichaam moet er eerst aan wennen dan uiteindelijk heb je niet veel last meer van bijwerkingen. Hoop dat het bij jou ook zal helpen
liefs
Hai,
dankje, hoop het ook fijn dat dat bij jou ook werkt.
groetjes
Hai,
dankje ik ga er rekening mee houden hoor, geen zorgen ik ga op vrijdag niet naar school dus dan met het weekend er bij is dat misschien een goede dag om te beginnen als ik het echt krijg, dan merk ik wat het met me doet en dan niet op school
liefs
Hai,
morgen hoor ik er meer over de psychiator had een overleg en morgen zegt de psycholoog dan of het hem een goed plan lijkt en wat dan. later heb ik dan wrs met hem weer een gesprek over bijwerkingen hoe het gaat als ik er weer mee stop etc
liefs van mij
Heee @Cantaloupe ,
Veel succes morgen hoop dat het het mogelijk is en dat je niet veel last gaat hebben van de bijwerkingen .
veel liefs
Succes!
Ik zelf heb nu sertraline 75mg en ik heb ook zafranax gehad en nu wou mijn psychiater ook nog risperdal voorschrijven.
Liefs
Anoniem789
Hai,
dankjewel @Tropicana @Anoniem789
Hii @Cantaloupe ,
Hoe ging het vandaag? ( als je het wilt zeggen hoor)
Veel liefs
Hai lieve @Boterbloempjee ,
lief dat je er aan denkt
Het gesprek was al heel lang en veel voor me omdat ik weer veel kwijt moest en we daarmee begonnen dus we hebben het even gelaten, ik hoor het nu denk ik volgende keer wel,
veel liefs van mij
Hii,
Ah wat vervelend dat het te veel voor je was. Misschien is het een idee voor de volgende keer een briefje te schrijven? Of een mail stuurt. Hopelijk hoor je het de volgende keer dan. Rust nu eerst maar uit.
Veel liefs
Hm oke, wat vind je er zelf van? Had je liever nu willen starten of vind je het wel oké zo?
Liefs
Anoniem789
Hai @Anoniem789 ,
had het er liever wel nu over gehad maar was even teveel om het er nog over te hebben maar het is oke zo hoor.
liefs van mij
Hoi lieve @Cantaloupe het moment komt wel en als je zo ver bent gaat het echt helpen. Geef het gerust aan in de gesprekken en als je medicatie krijgt zit er ook informatie bij die je rustig kunt doorlezen. Komt goed, dat is je gegund!
Groetjes liefs Tartan X
@Cantaloupe ,
Ik hoop ook voor je dat het goed komt! De medicatie gaat idd echt wel werken hoor.
Zelf gebruik ik nu soms pilletjes voor iets omdat ik ergens allergisch voor ben (zeg niet wat want het is zeldzaam en geen zin om herkent te worden) en nu ook aan de multivitaminen en nog extra vitamine c omdat ik daar tekort aan kom terwijl ik gewoon veel buiten ben? Vraag me niet hoe
Groetjes Lupus
@Cantaloupe je kan het er volgende keer over hebben, of misschien een mailtje sturen dat je het graag zou hebben over medicatie dat daar ook ruimte voor gemaakt wordt x
Liefs
Anoniem789
Weiger die medicatie. Mijn tip is om met meditatie/ademhalings oefeningen te beginnen. Je zult vanzelf resultaat merken. Na ongeveer 2 weken zul je je langzaam beter gaan voelen
Heyyy je vraagte of andere mensen ook medicatie nemen en ik neem ook medicatie. Ik heb een sterke vitamine d tekort (in plaats van 400mg per dag heb ik 20.000) ik heb ook ijzertekort en neem ook heel veer kauwtabletten. Ik vind alle medicatie die ik heb echt goor smaken🤮maar ik moet t nemen anders stort ik in elkaa
Hai,
wat naar dat je dat moet slikken weet idd wel dat het vies is maar dat komt wel goed hoor
liefs van mij