me borsten worden te groot

  • 11 September 2018
  • 2 reacties
  • 380 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heb nu cup d en ga naar E maar ik ben er trots op alleen toen ik in de bus zat met klasgenoten zeien ik hoef jou vuile tieten niet te zien kan niet meer in de klas kijken zonder dat ik jou vieze tieten ziet oke heb inkijk maar heb geen vieze tieten doche om de 2 dagen raakte mij echt waarom zeggen ze dat nu word ik onzeker heb al cup E

2 reacties

Hoi

Wat grof dat je klasgenoten dit zeggen. Helemaal niet fijn. Jij kan er niet aan doen, en ik ben blij dat je trots bent op je lichaam.

Vaak worden grove opmerkingen gemaakt uit onzekerheid. Misschien zijn er meisjes stiekem jaloers op jouw lichaam, of vinden sommige klasgenoten jou aantrekkelijk. Jammer dat ze dat dan op een negatieve manier uiten.

Aangezien het om klasgenoten gaat, kan je je mentor inlichten. Die kan de leerlingen die deze vervelende opmerkingen maken, hierop aanspreken.

Groetjes
Kenshin
(A)hoy,

Ik vind het echt raar hoe sommige kinderen tegenwoordig niet nadenken voordat ze iets zeggen..
erg jammer dat jij dit moest meemaken. Je hoeft niet onzeker te worden omdat je cup E hebt, geen reden om uberhaubt onzeker over te zijn. Ga naar je mentor/vrienden/familie/andere leerkracht die je vertrouwd en praat erover.
Raar genoeg helpt praten echt met dit soort dingen. Het lucht gewoon enorm op.

Ze hebben geen reden om jou te beledigen over je uiterlijk, het is jou lichaam niet die van hun.
Het zou inderdaad kunnen dat ze onzeker of vinden sommige klasgenoten je knap etc en is dit hun manier om het te uiten...
als nog niet een goeie manier om het te doen.

Ik zou proberen deze domme opmerkingen aan te duiden bij iemand en niet met hun de comfrontatie op te zoeken want zij zijn duidelijk klaar voor een gesprek erover.

Wees trots op hoe je er uit ziet.
Je bent prachtig.

Een grote knuffel van Maii.
Laat je aub niet beinvloeden door die stomzinnige opmerkingen.

x


:$:8

,

Reageer