Make-up advies

  • 9 September 2018
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben opzoek naar een foundation die dekkend is maar niet heel erg opvalt,
Ik heb last van roodheid en donkere kringen. Ik heb een consealer gebruikt maar helaas is dit niet voldoende.

ik zat te kijken naar de Smashbox of Mac.

Kan iemand mij advies erin geven?
Ja ik ben een jongen!

Groet

2 reacties

Als het kan graag dat deze water bestendigt is, Dekkend, niet erg opvallend, niet ge duur max €50,-
Hoi,

Ik ben niet het beste met makeup naar mijn ervaringen,
maar ik zou je het best mogelijke advies geven dat ik weet.

- Je wilt foundation waarbij je niet zo snel merkt dat je foundation op hebt maar wel dat het je roodheid en donkere kringen weghaalt?
-Water proof

1. L'Oréal Paris Nude magique eau de teint.
Mijn vriendin heeft het originiele merk,waar ze zegt dat deze van na is gemaakt /dupe/clone en ze zei tegen mij dat ze erg veel op elkaar lijken. ( ik weet dat niet maar het is blijkbaar een dupe/clone van de Armani Maestro foundation ) Ik merk zelf dat dit 1 van de
meest natuurlijke foundation die ik ooit heb geprobeerd, en het aanbrengen ervan is echter heel makkelijk en toch een frisse dekking geeft. Ik vind zelf dit product zeker een aanrader voor jongeren, die een iets egalere huid willen, maar ook als je iets ouder bent is het een fijne optie. Ik zou zeggen als je m' zelf gewoon n keertje proberen, ik denk zelf dat je er geen spijt van zult krijgen!
* deze is 13,99 *

- De Wake Me Up foundation van Rimmel
Geeft naar mijn mening redelijk veel dekking en een gezonde glow zonder dat het vettig lijkt.
He brengt goed aan en de foundation zelf heeft n zachte en fijne structuur.
Door de gele ondertoon vallen donkere kringen en plekjes minder op en lijktje huid veel egaler.
Met een extreme droge huid zou ik m wel afraden maar verder prima!
Deze is 13,00. euro.

Om eerlijk te zijn is dat het wel wat ik geprobeerd heb/ een goed merk vind om aanteraden.
Mijn vriendin zei zelf dat als je zo'n vrij goedkopere koopt en je mengt m een klein beetje met n waterproof base dat de gehele 'look'' waterdicht zal zijn en niet zal afgeven. Dus dat lijkt me fijn want dn hoef je niet constant foundation op te doen.

Je kan het altijd bij een drogisterij vragen of aan je vriendinnen,
Die hebben daar vast wel goeie verstand van.

- Soms is n product niet gelabeld als foundation maar heb je wel dezelfde dekking en natuurlijke glow als bij foundation etc dus probeer veel uit en kom erachter zal ik zeggen.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen ook al weet ik hier echt bijna niks van.
Veel succes met zoeken!
( misschien wat makeup video's kijken van bekende youtubers? dan kan je kijken van o die foundation wil ik wel!)

Een dikke knuffel van mij.
Groetjes van Maii.

:$:8

,

Reageer