Skip to main content

mag Unibrow niet weghalen van m'n ouders

• December 10, 2025
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

ik wil het vandaag over hebben dat ik mijn unibrow die elk jaar steeds dikker groeit (ben nu 14,5) niet mag weghalen van m'n ouders. Ik wil het niet stiekem doen want dan voel ik me schuldig omdat ik iets heb gedaan wat ik niet mag doen van m'n ouders en wil het ook niet scheren. Ik dacht aan epileren maar mijn ouders vinden dat iets wat alleen meisjes doen en laseren mag pas als ik 18 ben. Ik heb jullie advies nodig hoe ik dit toch kan weghalen. Ik heb ook een crush op een meisje dat mij waarschijnlijk niet leuk vindt omdat ik dik ben en een unibrow heb, ik wil mezelf verbeteren. Ik zit al 4 jaar op basketbal en daar heb ik ook advies voor nodig. Hoe ik een meisje versier die mij waarschijnlijk 85% gaat afwijzen.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Hey ​@Lovejerkingoff 

Allereerst over die Unibrow, ik snap dat dit moeilijk voor je is maar wat maakt het uit, je bent goed zoals je bent. En een meisje versieren is eigenlijk niet zo moeilijk, alleen tijdrovend neem je tijd. Wat volgens mij het beste werkt is gwn met haar praten haar socials tonen. Leer haar wat beter kennen en dan komt alles wel goed. De volgende stap is: niet sturen naar haar, kijk of ze naar jou stuurt, als ze dit niet doe betekent het dat ze geen interesse heeft in jou, je mag natuurlijk wel antwoorden. En dan een beetje polsen, speel Truth of Dare, vraag naar haar crush, als ze niemand zegt of ze wil niet antwoorden heb je een kans dat jij het bent, als ze een andere naam zegt, maak je niet zoveel kans. Maar het is een proces, als ze nu niet op jou is maar je hebt wel een goede band komt het nog wel. 

Succes, ik ben benieuwd hoe het afloopt

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 14, 2025

Iedereen heeft iets waar hij of zij van denkt dat het enorm opvalt terwijl mensen er omheen het waarschijnlijk totaal niet opvalt.

Maar als jij dit lastig vindt, haal het dan weg. Echt. Dit hoort gewoon bij jouw lichaam en hoe jij het onderhoudt. Dit is echt 100% jouw keuze. Er is ook niemand die aan je ouders toestemming geeft om zich te scheren of te wassen. 

Ik snap het als het gaat om blijvende zaken zoals piercings of tattoos maar dit is gewoon… haar.  Haal het weg, daar heb je écht geen toestemming voor nodig.

Je ouders vinden het waarschijnlijk geen fijn idee als je heel erg met opmaak / uiterlijk ed bezig bent maar in alle serieuze eerlijkheid: het is privé en gaat ze niet aan.