maandverband verstoppen

  • 21 July 2018
  • 5 reacties
  • 1514 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
Misschien een rare vraag maar meeste mensen herkennen het vast wel, als je ongesteld bent en moet op school of op een andere openbare plek naar de wc en je dan heel stiekem een tampon of maandverband uit de tas pakt en naar de wc loopt. bij een tampon is dat niet echt een probleem die past makkelijk in mijn BH en dat heeft niemand ooit door, maar maandverband past daar niet in en ik heb meestal niet van die grote zakken dat het er in past. heeft iemand tips om het onopgemerkt mee naar de wc te nemen??

ghost

5 reacties

Ehm. Ik herken de struggle. Tegenwoordig geef ik er eigenlijk niet zo veel om. Het is algemeen bekend dat vrouwen ongesteld worden. Waarom mogen we dan niet laten weten wanneer precies we ongesteld zijn? Ik snap het als jij zoiets hebt van 'dat hoeven ze niet te weten'. Mij kan het alleen niks schelen dus ik loop gewoon met m'n maandverband in mijn hand.

Goed, de tips:
-Neem je tas mee naar het toilet
-Doe je maandverband in een tasje/doosje en neem dat mee naar het toilet
-Prop het in je zak (je kunt het best vervormen)
-Doe het onder je shirt
-Verberg het in je handpalm en druk je hand dan tegen je lichaam
-Ren heel hard naar de wc zodat niemand kan zien wat je vast hebt (al vestig je hier zeer zeker de aandacht mee op jou)
-Stop het tussen je broeksband en dan je shirt erover

Ik hoop dat er wat nuttigs bij zit,
Gr. Pin
Hoi

Je kan proberen maandverband in voorwerpen te stoppen waar je geen maandverband in verwacht. Je kan bijvoorbeeld in een plastic flesje (geen doorzichtig) je maandverband stoppen, en zeggen dat je je flesje gaat vullen bij een kraantje. Je stopt het maandverband bovenaan het flesje. Zorg wel dat het niet te diep komt te zitten, anders krijg je het er niet meer uit.

Je kan, als je thuis maandverband indoet, er twee over elkaar doen. Op die manier hoef je, als je het wilt verschonen, alleen het bovenste maandverband eraf te halen. Dat zit misschien niet zo fijn, maar kan handig zijn in situaties waar je geen tas kan meenemen, of niet veel tijd hebt om naar de wc te gaan (hoewel ik vind dat jij gerust je tijd mag nemen).

In je schoen, of in je sok. Werkt het best met winterschoenen. Met sandalen in de zomer is deze tip niet zo nuttig.

Zoals @Pin zegt, wordt bijna elke vrouw ongesteld, dus mag jij gewoon met je maandverband rondlopen hoe jij wilt. Het kan zelfs minder opvallen om het gewoon in je hand te houden, dan heel stiekem het te willen verstoppen.

Groetjes
x
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet niet precies wat de 'regels' qua verschonen zijn, maar kun je niet gewoon tijdens (een van de) de pauzes naar het toilet? Je hebt je tas dan ten slotte sowieso op je rug of hangend op je arm. Loop net nadat de bel gegaan is voor een pauze naar het toilet, doe je ding en ga vervolgens pauze houden. Of doe het net voordat je naar het lokaal gaat, dan doe je het onderweg. Het vergt misschien wat meer planning, maar hierdoor blijf je wel onopgemerkt.

Verder sluit ik mij aan bij bovenstaande dames, want het is menselijk en ieder meisje heeft ermee te maken. Misschien vinden 12-14 jarigen het nog een beetje apart of iets dergelijks, maar daarna kijkt niemand er meer van op. Ik zou het persoonlijk niet verbergen, maar misschien heb ik makkelijk praten als jongen. Al kan ik het mij wel voorstellen dat je het, als het even kan, onder de radar houdt.
bedankt voor de tips!
het is niet dat ik me ervoor schaam maar ik vind dat niet iedereen het hoeft te weten.

ghost
Als ik een trui aanheb met lange mouwen probeer ik hem altijd in mijn mouw te sneaken. Als ik een T-shirt of hemdje aanheb dan prop ik hem soms samen en klem hem dan in mijn handpalm, maar dat lukt niet altijd. Dan denk ik: “Tja, elke vrouw wordt ongesteld so, no big deal right?” En dan pak ik gewoon het doosje waar ik het in bewaar en ga ik naar de wc. 🙂

Reageer