Skip to main content
Vraag

M'n ballen scheren

• August 24, 2025
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5

Haaii! Ik heb echt super lang niet meer op het forum gezeten, maar hier ben ik weer :))) Zoals de titel al zegt, ik wil m'n ballen scheren, maar ik heb echt geen idee hoe en ik heb niet echt de band met m'n vader om t aan hem te vragen, dus vraag ik het aan julliešŸ™ƒ Ik ben echt al een uur opzoek geweest naar scheerapparaten/scheermesjes, maar alles heeft wel slechte reviews wat in mijn budget valt (rond de 30 euro, want ik durf t eig niet te vragen aan mijn ouders, dus betaal het zelf) Ik heb mezelf echt max 3 keer geschoren daar beneden, mn oksels echt vaak, maar daar gebruik ik een ding voor die ik niet meer op m'n ballen vertrouw HAHA... Heeft iemand een heel goed scheerapparaat/scheermes die hij aanraadt? En kan iemand ook ff vertellen hoe je je balzak scheert? Ik kan niet tegen bloed, dus wil echt geen wondjes😬

Ā 

Alvast bedankt denk ik? HAHAHAH

2 reacties

• August 25, 2025

​@ChihiroĀ  zelf ben ik nog kaal daar maar ik weet van m’n broer dat hij dat doet met wegwerp scheermesjes. Hij doet dat onder de douche en de plekken die hij scheert trekt hij strak. Hij doet dat een paar x per week en gaat ook tegen de haargroei in, dat is gladder zegt hijĀ 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 25, 2025

​@ChihiroĀ Deed vroeger daar beneden wel eens scheren, gewoon met 'n wegwerpmesje, gebruikte toen vgm wilkinson sword of iets dergelijks (wel met "snijdā€ bescherming of iets dergelijks) als je voorzichtig bent is de kans dat jejezelf snijdt klein. Scheerschuim wordt wel aangeraden. ben er mee gestopt omdat ik soms ingegroeide haartjes had (heb je niet met tondeuze) en das minder fijn maar dat was ook niet altijd hoor. anders krijg je zoiets als manscaped (tondeuze ontworpen voor daar beneden) maar das wel duurder dan jouw 30,-Ā