Skip to main content

luiers dragen

• April 30, 2025
  • 17 reacties
  • 734 Bekeken

Hoi weet iemand welke luiers er goed voor mij zijn ik ben 1 m 60 en ik ben 12 

heeft iemand tips of is er ook iemand anders die luiers draagt want ik wil er heel graag dragen 

17 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 30, 2025

Ik doe het voor de lol en dan kruitvat 7 voor een soort baby luier gevoel en ook dry nights 8-15J allebei bij de kruitvat die zouden je goed kunnen passen!!  

Fijne meivakantie!!

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • April 30, 2025

Deze merken luiers kan jij dragen 

Pampers Baby-Dry Size 8

Libero Up&Go Size 7

Huggies DryNites (8–15 jaar)

ABENA Abri-Flex XS

TENA Pants XS

attends Pull-Ons 8 XS

iD Comfy Junior (8–15 jaar)

DryNites Pyjama Pants

ik hoop dat jij hier iets mee bent

laat gerust weten als jij het gaat proberen of hoe het geweest is 

• April 30, 2025

ik haal meestal gewoon drynites van 8-15 bij de albert heijn en dan gewoon via de zelfscan

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Ik ben ook 12 en draag tena slip active fit, abena slip, betterdry, crinklz en wat andere abdl achtige luiers. 

Forum|alt.badge.img+1

mag ik vragen hoezo je graag luiers zou willen dragen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 5, 2025

Ik ben incontinent dus ik moet wel, maar vind het niet erg. 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 5, 2025

Ik ben incontinent dus ik moet wel, maar vind het niet erg. 

Ok en is dat 24u op 7 dagen dat jij dan elke dag een luier moet dragen of alleen als jij gaat slapen of overdag als jij wekker bent en is het zowel plassen en poepen of alle bij en wie verschoond jou dan ik heb zo veel vragen dat ik ze niet allemaal kan stellen maar ik wil wel jou hele verhaal graag lezen als dat kan groetjes 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 5, 2025

Draag dag en nacht, voornamelijk plas. Thuis verschoond mijn moeder me en op school leerkracht. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 6, 2025

Hoi ik ben een jong van 15 jaar en ik vind luier dragen ook heel fijn ik doe het voortaan 24/7 voor de lol. Ik poep en plas in mijn luier. Thuis verschoon ik mijzelf en ik zit op een aparte school ofz waar de midelbare en basis in elkaar zit en ik zit in zo een klas waar iedereen luier draagt mij moeder heeft dus gezegd dat ik het fijn vind om luier te dragen tegen de derectie. Dus wij hebben verschoon tafels aan de achterkant van de klas dus als wij binen komen in de ochtend doen ze eerst een luier check en als die dan nat is word je daar aan de achterkand van de klas verschoond. Ik had eens een keer hele ergere diaree die niet stopte dus ik was doorgelekt en hij hield de poep niet meer dus mijn kleren waren ook vies toen moest ik een onesie aan voor kinderen en zo ( jaja ik ben 15 maar wel nog steeds 1,19 meter ) ik weet ook niet hoe ik zo klein ben maar ja ik hoor graag een reaction terug

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 6, 2025

sorry maar waarom dragen jullie niet gewoon onderbroeken ik snap het niet zo goed??

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 6, 2025

Omdat sommige mensen geen keus hebben en het zit gewoon lekker

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 6, 2025

Hoi ik ben een jong van 15 jaar en ik vind luier dragen ook heel fijn ik doe het voortaan 24/7 voor de lol. Ik poep en plas in mijn luier. Thuis verschoon ik mijzelf en ik zit op een aparte school ofz waar de midelbare en basis in elkaar zit en ik zit in zo een klas waar iedereen luier draagt mij moeder heeft dus gezegd dat ik het fijn vind om luier te dragen tegen de derectie. Dus wij hebben verschoon tafels aan de achterkant van de klas dus als wij binen komen in de ochtend doen ze eerst een luier check en als die dan nat is word je daar aan de achterkand van de klas verschoond. Ik had eens een keer hele ergere diaree die niet stopte dus ik was doorgelekt en hij hield de poep niet meer dus mijn kleren waren ook vies toen moest ik een onesie aan voor kinderen en zo ( jaja ik ben 15 maar wel nog steeds 1,19 meter ) ik weet ook niet hoe ik zo klein ben maar ja ik hoor graag een reaction terug

Amai wat een verhaal kan jij nog iets meer vertellen hier over bijvoorbeeld hoeveel word jij verschoond op school zowel van plas en poep en natuurlijk wil ik nog andere dingen weten dus smijt het er uit  vertel het als jij wilt natuurlijk groetjes 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 7, 2025

​@olifant_Hocky 

Tuurlijk zal ik doen 

Dus ja, als ik op school kom is het eigenlijk gewoon een check en zo en je word daar 2 keer verschoond; bijvoorbeeld in de midag pauze en als je naar huis gaat. Wij hebben ook verlengde pauzes dus wij hebben in onze klas school tot half 5, dus bij ons in de klas zitten we met iets van 8 mensen en iedereen draagt daar een luier dus je mag eigenlijk niet naar de wc, ik vind dat ook niet zo erg.

Dus ja dus als je in de ochtend om 10 uur bijvoorbeeld in je luier poept, moet je eerst nog even wachten tot je verschoond word of je kan gelijk verschoond worden, maar ik vind dat persoonlijk niet zo fijn want dan ben je aan de achterkant van de klas helemaal aleen en als je om 12 uur gaat word iedereen verschoond dus dan ben jij niet de enige en als ik er voor kies om om 10 uur verschoond te worden moet ik om 12 uur ook nog, echt ingewikkeld maar ja.

Eigenlijk als je in die klas zit verwachten ze dat je niet zindelijk bent dat ben ik ook niet wat dat betekend dat je je plas en poep niet op kan houden omdat je weet dat als je het eruit laatst je sowieso droog blijft. En als je je misdraagt in de klas kan je ook een paar straffen krijgen enzo maar die vind ik niet zo erg. We gaan soms ergens naartoe, wij gingen laast nog naar een zwembad en ja dn krijg je ook een zwemluier aan voor grotere kinderen mij maakt het niet uit want je hebt een zwembroek erover aan dus. Thuis word ik ook verschoond maar thuis heb ik niet van zo een witte luiers maar zo een abdl luiers die zitten heel erg fijn ik heb ook een romper erover heen aan, ook naar school.

Wij hebben ook aparte pauze op school en wj gymen ook appart en normaal dragen wij op school luiers met plakstrips maar als wij gymen krijgen wij een gym luier zo noemen ze dat daar eigenlijk een pullup voor volwassenen. We hebben ook aparte gym kleding dan de andere wij gymen eigenlijk voornamelijk in een rompers met een strakke korte broek legging soort van want als je da. Gaat springen ofzo komt de urine en poep er niet uit als je er in poept. In mijn klas zitten ook kinderen die middag dutje doen ik weet niet waarom maar ik Doe dat voortaan ook soms maar als je dat doet word je normaal in de docente kamer neer gelegd maar omdat ik zo klein ben en ze hebben geen extra matrassen moet ik bij de peuterspeelzaal in die bedden dieren zo op elkaar staan 3 of 4 hoog die ze dan dicht maken je hebt dan wel een donkere ruimte dat Is wel fijn en die bedden zijn net te klein kan net niet recht liggen ja ja ik ben kleinn. Als je nog meer wilt horen laat mij het maar weten

Tekst aangepast op leesbaarheid door Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 7, 2025

Bij ons is er een aparte verschoonruimte. Waar een douche, verschoontafel en een plank erboven met verschillende stapels luiers. Hoe is dat bij jou?

AnneW
  • May 8, 2025

@Raar kind , ​@olifant_Hocky 

Jullie reacties zijn verwijderd op basis van regel 5 

Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je  reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers. Onder chatten verstaan we reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen.

Anne - De Kindertelefoon

Hoi sorry voor de hele late reactie maar ik ben inmiddels gefroeid en nu 1 70 en heb heupomvang van 93 cm weet iemand wat ik nu kan dragen pampers pas ik niet meer

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 5, 2026

Ik heb niet veel ervaring met veel verschillende luiers maar je zou gewoon maat medium van veel verschillende incontinentie-luiers proberen. Jouw maat is sowieso zeker goed voor een Tena Slip in maat M. Het enige is incontinentie-luiers kun je alleen krijgen bij apotheek medisch speciaalzaak of via internet.

Seashell 😘