Skip to main content

Hoi allemaal ik ben een jongen van 14 en draag al een lange tijd luiers voor bedplassen.

Nou ga ik deze zomer voor het eerst lang vliegen (Amerika) en moet ik dus luiers dragen op het vliegveld en vliegtuig. Maar ik moet me dus waarschijnlijk verschonen of op het vliegtuig of op het vliegveld. Ik weet alleen niet hoe ik dit ga doen en waar ik mijn luier moet weggooien. Ook ben ik bang dat ze iets gaan merken van mijn luier bij de douane.

 

iemand anders die dit heeft meegemaakt?

Hey, ik zal online kijken. zelf heb ik dit niet, maar ik vind dat als ze het bij het vliegveld zien niet iets van hoeven te zeggen. Je kunt gewoon verschonen denk ik. Zal Goed komen.  (Heb zelf nog nooit gevlogen) 

liefs, E


Je kunt gewoon verschonen in het vliegtuig ik draag zelf namelijk nog pampers als we lang met het vliegtuig ik heb klaustrofobie en ik wordt helemaal gek als ik op een klein wc’tje moet zitten dans is een pamper een ideale uitkomst 


Ik heb zelf nooit zo lang gevlogen dat ik een luier moest dragen. Ik weet nog niet wanneer je de luier om doet maar ik zou hem pas om doen naar de douane controle. En probeer je luier droog te houden want het apparaat kan reageren op een natte luier omdat je dan toch "een bepaalde vloeistof" bij je hebt. En ik ben ook wel eens behoorlijk grondig gefouilleerd op het vliegveld (Schiphol) en werd er ook in mijn broek gevoeld en als ik dan een luier om had gehad zou ik mij echt dood schamen. Verder denk ik wel dat mensen er discreet mee om gaan het zijn gewoon proffesionals en ze zullen vast wel meer mensen fouilleren die ook nog luiers dragen. 

Ook al heb ik het zelf nog nooit hebt gedaan hoop ik dat ik je hiermee toch een beetje kon helpen.

Fijne vakantie!!!

Liefs Linne 😘 


@Linne01 dankje voor je antwoord! Me vakantie is al voorbij maar ga binnenkort weer en dan ga ik er aan denken! Had me luier al aan tijdens douane maar hij was droog dus ze zijn nergens achter gekomen!!


Wanneer wij heel vroeg  of laat ‘s avonds vliegen heb ik een luier om.  En ook bij de nachtbus naar de wintersport heb ik een dikke luier om onder mijn trainingbroek. Het risico dat ik in slaap val en de vluigtuig stoel onder plas is te groot vinden mijn ouders. Daarnaast moet ik zeggen dat ik ook bang ben voor die kleine toiletten in een vliegtuig.
 

Er heeft tot nu toe nog nooit iemand iets van mijn luier gezegd bij de douane. Gezien hebben ze hem wel denk ik, een keertje hebben ze de knopjes van een romper gezien en wouden ze in een appart hokje kontroleren wat dit signaal op de scan was. Wel even schrikken en een beetje vernederend maar ook geen probleem.

Groetjes!


Reageer