Skip to main content
Vraag

luier verschonen op school

• April 27, 2026
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal!

Deze topic is alleen bedoeld voor mensen die luiers dragen, heb daar respect voor!

Ik houd het kort, ik heb een paar vraagjes over hoe je je luier op school verschoond. Vul de vragenlijst aub met je antwoorden vet getypt,.dat leest wat prettiger

Ben je een meisje of een jongen?

1. Word je verschoond?

2. Zo ja, door wie word je verschoond? Geen namen!

3. Voel je je daar prettig bij?

4. Hoevaak word je verschoond of verschoon je jezelf per dag?

5. Hoe doen jullie dat met als je gym hebt, heb je een apparte luier of hoe zit dat? En hoe doe je dat met openbare kleedkamers bij de gym?

6. Verschoond jullie juf of meester/ docent je nogweleens?

7. Moest je wel eens ergens op school verschonen wat je niet fijn vond?

8. Word je in de klas verschoond?

9. Wat doe je over je luier heen aan?

10. Dragen jullie ook rompertjes?

11. Hebben jullie al borsten en welke cupmaat?

12. Doen jullie weleens iets met je borsten tijdens het verschonen?

13. Buiten school, word je dan ook verschoond? Zo ja, als je bij vrienden bent, wie verschoond je daar dan?

14. Waar voel je je ongemakkelijk bij met verschonen?

15. Zijn er buiten school nog plekken geweest waar je liever niet verschoond wilde worden of jezelf wel moest verschonen?

Dit was het, dankjewel voor het invullen😘😘

Respect naar jullie!

Als je nog vragen hebt stel ze alsjeblieft!

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 27, 2026

Hey allemaal!

Deze topic is alleen bedoeld voor mensen die luiers dragen, heb daar respect voor!

Ik houd het kort, ik heb een paar vraagjes over hoe je je luier op school verschoond. Vul de vragenlijst aub met je antwoorden vet getypt,.dat leest wat prettiger

Ben je een meisje of een jongen? Meisje

1. Word je verschoond? Ja

Ja mijn vriendin

3. Voel je je daar prettig bij? Ja 

4. Hoevaak word je verschoond of verschoon je jezelf per dag? Ligt er aan hoe lang we op school zijn meestal 2 x maar ik heb een uitzondering met me vriendin dat als ik het voel dat hij heel nat is mogen we even weg om dat te doen .

5. Hoe doen jullie dat met als je gym hebt, heb je een apparte luier of hoe zit dat? En hoe doe je dat met openbare kleedkamers bij de gym? Ja heb wel een ander luier er voor maar dat doen we soms even snel op de wc maar alle meisjes uit me klas weten het maar die steunen mij gelukkig.

6. Verschoond jullie juf of meester/ docent je nogweleens? Nee gelukkig niet 

7. Moest je wel eens ergens op school verschonen wat je niet fijn vond? Nee 

8. Word je in de klas verschoond? Nee

9. Wat doe je over je luier heen aan? Me onderbroek en heel soms zo'n rompertje 

10. Dragen jullie ook rompertjes? Ja 

11. Hebben jullie al borsten en welke cupmaat? Ja 70a

12. Doen jullie weleens iets met je borsten tijdens het verschonen? Nee 

13. Buiten school, word je dan ook verschoond? Zo ja, als je bij vrienden bent, wie verschoond je daar dan? Altijd door me vriendin of me moeder.

14. Waar voel je je ongemakkelijk bij met verschonen? Nou soms als ik ongesteld ben dat gaat helaas ook die luier in , maar me moeder en vriendin zeggen al maakt ons niet uit het hoort bij meisje zijn 

15. Zijn er buiten school nog plekken geweest waar je liever niet verschoond wilde worden of jezelf wel moest verschonen? Ja in speeltuin met me vriendin haar ouders en broertje toen had ze het verschoonruimte sleutel gevraagd 

Respect naar jullie!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 27, 2026

Hey allemaal!

Ben je een meisje of een jongen? J

2. Zo ja, door wie word je verschoond? Geen namen! Mijn ouders en mij leerkrachten en soms leerlingen

4. Hoevaak word je verschoond of verschoon je jezelf per dag? 24/7

5. Hoe doen jullie dat met als je gym hebt, heb je een apparte luier of hoe zit dat? En hoe doe je dat met openbare kleedkamers bij de gym? Ik heb mij eigen kleerkamer

6. Verschoond jullie juf of meester/ docent je nogweleens? Mijn juffen

8. Word je in de klas verschoond? Ja

9. Wat doe je over je luier heen aan? joggingbroek

11. Hebben jullie al borsten en welke cupmaat?

12. Doen jullie weleens iets met je borsten tijdens het verschonen?

13. Buiten school, word je dan ook verschoond? Zo ja, als je bij vrienden bent, wie verschoond je daar dan? Ja en dan gewoon een vriend van mij

14. Waar voel je je ongemakkelijk bij met verschonen? Bij een vriend

15. Zijn er buiten school nog plekken geweest waar je liever niet verschoond wilde worden of jezelf wel moest verschonen? Openbare toiletten

Respect naar jullie!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Hey allemaal!

Ben je een meisje of een jongen? Meisje

Ja mijn vriendin

4. Hoevaak word je verschoond of verschoon je jezelf per dag? Ligt er aan hoe lang we op school zijn meestal 2 x maar ik heb een uitzondering met me vriendin dat als ik het voel dat hij heel nat is mogen we even weg om dat te doen .

5. Hoe doen jullie dat met als je gym hebt, heb je een apparte luier of hoe zit dat? En hoe doe je dat met openbare kleedkamers bij de gym? Ja heb wel een ander luier er voor maar dat doen we soms even snel op de wc maar alle meisjes uit me klas weten het maar die steunen mij gelukkig.

6. Verschoond jullie juf of meester/ docent je nogweleens? Nee gelukkig niet 

8. Word je in de klas verschoond? Nee

9. Wat doe je over je luier heen aan? Me onderbroek en heel soms zo'n rompertje 

11. Hebben jullie al borsten en welke cupmaat? Ja 70a

12. Doen jullie weleens iets met je borsten tijdens het verschonen? Nee 

13. Buiten school, word je dan ook verschoond? Zo ja, als je bij vrienden bent, wie verschoond je daar dan? Altijd door me vriendin of me moeder.

14. Waar voel je je ongemakkelijk bij met verschonen? Nou soms als ik ongesteld ben dat gaat helaas ook die luier in , maar me moeder en vriendin zeggen al maakt ons niet uit het hoort bij meisje zijn 

15. Zijn er buiten school nog plekken geweest waar je liever niet verschoond wilde worden of jezelf wel moest verschonen? Ja in speeltuin met me vriendin haar ouders en broertje toen had ze het verschoonruimte sleutel gevraagd 

Respect naar jullie!

@NN15000 Ik heb nog een vraagje, zou je zo precies mogelijk kunnen vertellen hoe je verschoond word? 

Alvast bedankt!!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • April 29, 2026

Nou ik ga dan liggen en maken ze hem open en maken alles schoon en zeker als het warm is smeren ze het nog een beetje in en doen er een nieuwe onder mijn billetjes en klaar is kees