Skip to main content
Vraag

luier op school

• February 25, 2026
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii als jullie allemaal luiers dragen op school hoe voelt dat dan en hoe reageren andere mensen op jullie ik doe het zelf ook en bij mij in mijn klas niemand weet dat je mij klas dus ja doei

5 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 25, 2026

Ja ik draag ze ook wegens incontinentie problemen  maar alle meiden uit me klas weten het en zijn er ook allemaal voor me die zeggen het is iets wat bij je hoort waar je weinig aan kan doen.

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Ik moet ze ook dragen, alleen mijn beste vrienden weten het en kan het dus best goed geheim houden, soms is het nog wel raar om ineens te voelen dat je in de klas aan het plassen bent maar goed

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 1, 2026

Ja het voelt "gewoon". Ik snap ook dat het ongebruikelijk is dat je als tiener nog een luier draagt maarja als je incontinentie-issues hebt kan het bijna niet anders. Dus ja ik draag ook elke dag een luier naar school en de meiden in de klas weten er ook van. Wel is het dat ik tijdens gym in een aparte ruimte omkleed omdat ik niet perse vind dat andere meiden mijn luier hoeven te zien.

Draag jij ze zelf ook ​@BrendaK (zo ja wat zijn jouw ervaringen)?

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 2, 2026

​@Seashell  ik draag zelf ook school maar niemand op mijn school weet dat dus ja ik heb niet heel veel ervaring maar ik kan het wel volhouden en bij gym draag ik gewoon een lagging over mijn luier alleen een paar mensen weten het mijn leerkrachten natuurlijk en een paar vrienden van mij dus ja.                                               Groetjes van Brendak

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 6, 2026

Ik draag op school wel eens een luier als ik een stressvolle dag heb zoals toetsweek, en dan heb ik gewoon dezelfde luier aan als ik ‘s nachts draag. een Tena Slip Maxi Active Fit in de maat small. 

En ondanks ik best skinny ben, valt de luier niet eens op als je een skinny jeans aan hebt.  Alleen als je zelf luiers draagt zal het iemand misschien opvallen als de luier niet meer droog is.

Meestal heb ik dan een romper over de luier heen, zodat hij ook niet boven mijn broek uitsteekt als ik buk ofzo