Skip to main content

luier op school

• November 26, 2025
  • 26 reacties
  • 885 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal!  

Vandaag wil ik jullie een beetje meenemen in hoe het voor mij is om op school een luier te dragen en te gebruiken. Ja, ik draag echt luiers tijdens de dag, en het voelt voor mij heel normaal, ook al is het misschien niet iets waar iedereen over praat.  

’s Ochtends trek ik mijn luier aan voordat ik naar school ga. Het voelt zacht en veilig, en het geeft me een soort geruststelling dat ik de hele dag beschermd ben. Tijdens de lessen merk ik er eigenlijk weinig van; ik kan gewoon meedoen, bewegen en concentreren zonder dat iemand het echt doorheeft.  

Het bijzondere is dat ik een vriendin heb die mij echt steunt. Soms helpt ze me met verschonen op school, en dat voelt ontzettend fijn en veilig. Ze begrijpt precies hoe ik me voel en oordeelt nergens over. Het geeft me zoveel rust dat er iemand is die er voor me is, zodat ik niet alles alleen hoef te doen.  

Tijdens de pauzes of tussen de lessen door kan ik even naar de badkamer om een nieuwe luier aan te doen, en ze is er dan om te helpen als het nodig is. Het klinkt misschien een beetje spannend, maar met haar hulp voelt alles gewoon normaal en vertrouwd.  

Dus ja, zo ziet mijn dag eruit: school, lessen, gym, lachen met vrienden, maar altijd met mijn luier en de steun van iemand die me echt begrijpt. Voor mij maakt dat alles een stuk makkelijker en minder stressvol.  

Bedankt voor het lezen, en als jullie vragen hebben over hoe ik dat allemaal doe, laat het gerust weten!

zijn er meer mensen die op school  luiers dragen

26 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 27, 2025

Draagt jouw vriendin op school handschoenen en hoe wordt je verschoond liggend of staand

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 27, 2025

ze  draagt geen handschoenen  nee ik word  liggend verschoond mijn vriendin was wel altijd haar handig  Hoezo  wou je dit weten Ik vind het prima hoor Gewoon een vraag ​@Apr-123 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

ben jij jongen of meisje 

hoe oud ben jij 

jij lijkt mij wel aardig

*tekst aangepast door de KT i.v.m. forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan*

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

ik wil iemand kennen die ook luiers draagt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 30, 2025

weten je ouders het ?

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

ben jij jongen of meisje 

hoe oud ben jij 

jij lijkt mij wel aardig

meisje 14  dankjewel

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

ik wil iemand kennen die ook luiers draagt

ik ook

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

weten je ouders het ?

nee  

Niet gekend
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 1, 2025

Hoe kleed je dan om bij gym want dan zullen ze het toch zien 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 1, 2025

@Niet gekend  privé kleedkamer

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 1, 2025

@Niet gekend  privé kleedkamer

Heyy valt dat juist niet op omdat je alleen omkleed en de andere meiden uit jouwn klas niet? 

Wat voor luiers draag je op school?

En waarom weten je ouders niet dat je ze draagt naar school

Liefs fleur❤️

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 1, 2025

@Fleur14 

Hoi

Jawel dat valt wel op maar dan zeg ik gewoon Ik bedoel het voor privé redenen  wat ik liever niet Vertel aan die mensen

Attend SlipRegular 10 S

omdat ik niet wil dat mijn ouders het weten

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 4, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@hoi1122334455 Ik heb ook een prive stukje in de kleedkamer mijn klasgenoten weten wel dat ik incontinentie-luiers draag maar ik vind niet dat hun ze hoeven te zien. Daarom vind ik een prive ruimte wel fijn meestal doe ik ze staand om op school.

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 5, 2025

maar hoe weeten je ouders dat niet want als je iederen dag en stuk of 5 luiers draagt licht je kast dan niet stampvool of verstop je het ergend

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 5, 2025

@Legomaster123 Ja ik verstop het inderdaad waar mijn ouders nooit gaan kijken  hoop ik

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 18, 2025

Waar koop jij je luiers?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 19, 2025

Plas je ook in bed? en heb je daarom al daarvoor Attends slip?

Want luiers zijn niet bepaald gratis voor een meisje van 14 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 20, 2025

he hoi, ik ben zelf 15 en draag ook in me vrije tijd luiers me ouders weten het niet maar ik durf het helemaal nie op school te dragen.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 22, 2025

Waar koop jij je luiers?

@Wie-123456789  bij de drogist

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 22, 2025

@Thijsss Nou ja eigenlijk wel

Oceangirl
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 22, 2025

Hey beach girl hier :),

Ik wil even zeggen dat ik dit ook dapper vindt. Persoonlijk zou ik dit niet durven. Ik denk wel dat je ouders hier wel over zouden moeten weten. En doe je dit door medische redenen of gwn omdat je dat fijn vindt????

Byeee beach girl 🌊✨️🫶

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 22, 2025

(Onnodige quote verwijderd door de KT)

Ik vind het fijn

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 23, 2025

Ja ik draag ze ook heel de dag door me incontinentie problemen er is wel door de lerares gym gevragen of ik appart wil omkleden maar dat doe ik niet omdat de meeste meisjes uit me klas het weten en er voor me zijn 

Ik word verschoond door me vriendin .

Maar heb je ze echt nodig wegens een probleem  dan zou ik het wel zeggen tegen je ouders .

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 14.

Ik draag zelf ook soms luiers maar ik ben meer bang dat mensen mij zien met een luier om.

ik doe ze vooral  aan omdat ik het lekkerder vindt zitten.

Ik vindt het heel fijn om te zien dat meerdere mensen ook luiers dragen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

moiii, poep je ook in je luier? zoja ook op school? en hoe verschoon je dat tuus zonder dat je ouders het weten