Skip to main content

Elke nacht voordat ik ga slapen moet ik een luier om omdat anders mijn bed nat wordt. Ik vroeg mij af hoe anderen die ook luiers moeten dragen deze omdoen. Ik bedoel dan een luier met plakstrips (Tena Slip bijv.). Ik doe ze het liefst liggend om. Dat vind ik het makkelijkst en dan zit hij het best. Als ik ergens anders verblijf en ik heb de ruimte er niet voor dan doe ik hem ook wel eens staand om. Hoe doen jullie hem het liefst om staand/zittend op liggend?

Ik plas in bed en doe het ook zelf, maar liggend kan ik dat het beste en dan weet ik zeker dat hij echt goed zit.

Staand kan ik het ook wel, maar liever niet. 


Ik heb best heel lang moeten oefenen om het staand te kunnen en vind dat het dan nog altijd niet optimaal zit om eerlijk te zijn. Alleen wanneer het echt niet anders kan, dus bijvoorbeeld onderweg ofzo doe ik het op die manier.

De plak strips zitten dan toch niet zo mooi recht als ik ze anders wanneer ik het liggend doe geplakt krijg. Dat de plak strips zo recht mogelijk moeten zitten is een soort van tik geworden geloof ik 😅

 

groetjes!


Hey,

ik draag ook nog luiers en ik doe ze altijd zelf aan, liggend op bed.

Eerder ook wel broekjes gebruikt, maar die gaan lekken…

Staand lukt het mij niet om ze aan te doen.

 

Doen jullie ze ook zelf uit als je ze gebruikt hebt?

Gebruiken jullie je luier ook wel eens uit gemak?


@Anoniemste meisje ja ik herken dat wel de strips precies op dezelfde hoogte zitten en links en rechts even ver van het midden af lijkt bijna OCD 😅 Staand heb ik ook lang op geoefend. Meestal ga ik met mijn rug en billen tegen de muur staan en hou zo de luier op de juiste hoogte dan kan ik hem tussen mijn benen doorhalen en daarna dicht plakken.

 

@Jip123 Na gebruik doe ik ze ook gewoon zelf af dit meestal wel staand meestal omdat ik na het afdoen gelijk mezelf kan wassen. Soms gebruik ik mijn luier wel uit gemak bijvoorbeeld als ik in het weekend 's ochtends niet uit bed wil komen plas ik soms nog wel eens bewust in mijn luier meestal is hij toch al nat dus of er nu een of meer plasjes inzitten maakt dan niet uit.


@Linn2007  Ja inderdaad luier plak OCD zou je het best kunnen noemen, krijg hem liggend ook strakker om eigenlijk.

De luier bewust gebruiken mag ik officieel van mijn ouders niet maar merken kunnen ze het ook niet als ik dat doe/ net als bij jou doe ik dat in het weekend best vaak als ik nog niet wil op staan. Soms ook wanneer ik voor het douchen mijn luier nog om heb. Niet heel erg volwassen maar wel makkelijk en ontspannen..

 

Groetjes!


Ik draag luier broekjes dus gewoon staand


De broekjes trek ik doordeweeks staand aan,de plakstrip luiers in het weekend doet mijn vriend mij liggend om, toen ik nog single was kon ik zowel staand als liggend die luiers mijzelf om doen.

 

Bij mij moeten de plakkers ook recht zitten, ook die tik heb ik hihi

 

Wat bewust in mijn luier plassen: ook ik maak mij hier schuldig aan, maar eigenlijk alleen in het weekend wanneer ik met mijn vent aan het knuffelen ben of wanneer hij eerst wil ontbijten voordat we gaan douchen.


Reageer