Skip to main content
Vraag

luier in zwembad

• April 15, 2025
  • 8 reacties
  • 277 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hallo allemaal 

ik ben heel nieuwsgieriger naar wie er een luier draagt tijdens het zwemmen en hoe dat voelt en wie dan ook zijn of haar behoefte in de luiers doet en wat jullie er na doen als jullie luiers vol zit als jullie nog niet gedaan hebben met zwemmen of jullie dan al drek een nieuwe aandoen en pas na het zwemmen een nieuwe aan doen ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en ik wil ook wel weten welke luiers het dan zijn? Groetjes 👋 

8 reacties

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

hoihoi,

ik droeg toen het nodig was zwemluiers. het voelt niet heel raar ofzo.

xx undercover 

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 28, 2025

Wat voor behoeftes deed jij dan in je zwemluier plassen poepen of allebei?

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

Wat voor behoeftes deed jij dan in je zwemluier plassen poepen of allebei?

alleen poepen. ik heb als kind zijnde  darmproblemen gehad.  toen ik 11 was kreeg ik diagnose  pds (prikkelbare darm syndroom)

IkBenanoniemm
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Ik heb zwemluiers wel nodig maar ik ben bang dat mensen het gaan zien dus draag het daarom maar niet. 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Hallo allemaal  ik draag nog wel  luiers als je je vaak over hebt mag je vragen

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

*Quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@hoi1122334455  Ok kan jij er wat meer over vertellen mag echt alles zijn

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Nou, hij zit best prima: hij voelt stevig maar soepel aan, alsof hij je ondersteunt zonder echt te knellen. In het zwembad voelt hij een beetje nat en koel tegen je huid, maar hij blijft goed op z’n plek zitten. Ik gebruik hem ook wel voor poepen en plassen. Ik ben wel altijd bang dat mensen het zien. Ik heb weleens een keer gehad dat mijn luier zo groot was in het zwembad dat je het bijna kon zien. Toen ben ik snel naar de badkamer gerend en heb ik een nieuwe aangedaan. Ik draag ook overdag luiers. Als je daar nog vragen over hebt, hoor ik het graag.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Maak anders zelf een topic en dan beantwoord daar de vraag  daar en kunnen er ook andere mensen op antwoorden anders schenden we de regens voor een gesprek met elkaar aan te gaan dat mag dus niet staat in de regens van kindertelefoon oké