Skip to main content
Vraag

lucide dromen

• October 1, 2025
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Een van mijn grootste hobby's is slapen (ik die dit echt elke dag)😂 Maar ik heb laatst iets vreemds meegemaakt. In mijn slaap  droomde ik en realiseerde mezelf dat ik aan het dromen was dus waar ik aan dacht kon dus ook tevoorschijn komen in die droom. Helaas duurde deze droom heel kort...of juist lang voor mijn gevoel was het misschien 10sec. en toen ging de wekker alweer af... Ben eigenlijk benieuwd of anderen dit ook mee hebben gemaakt of misschien regelmatig meemaken en wat bedenk je dan om over te dromen?

Gewoon benieuwd 

Seashell 😘 

2 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 1, 2025

Heb wel hetzelfde ooit meegemaakt maar niet dat ik iets kon kiezen om over te dromen 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt! Het is echt grappig want dan kan je proberen dingen te doen in je droom zoals vliegen, rare dieren maken of met je vrienden spelen. Soms lukt het en soms word je ineens wakker zoals jou dus.

Wat ik zelf dan probeer is eerst iets simpels zoals rondlopen in een gek huis of iets grappigs laten gebeuren, en soms verzin ik gewoon super rare avonturen met dieren of superkrachten. Het is echt leuk maar soms best lastig om het lang te houden 😅.

xx liefs Wolf 🐺